הלמן אלדובי: "לנצל עליות כדי לצמצם החשיפה למניות"

בבית ההשקעות ממליצים "להיות סלקטיביים בבחירת אפיקי ההשקעה ולהיחשף לחברות אשר מושפעות באופן ישיר ממצבו של הצרכן הפרטי אשר צפוי להמשיך ולהשתפר לאור העלייה בשכר"

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

למרות הראלי שהתרחש בשוקי המניות בשבועות האחרונים, בבית ההשקעות הלמן אלדובי ממליצים לצמצם את החשיפה המנייתית.

מדד ה-S&P 500 טיפס ביותר מ-10% מאז השפל השנתי שרשם בפברואר השנה ולמעשה מחק את הירידות החדות שנרשמו בגל הדובי האחרון. עם זאת בהלמן אלדובי מאמינים כי הסיכונים עדיין קיימים ולכן ממליצים להפחית את הסיכונים בתיק ההשקעות ולנצל ימים של עליות בשווקים כדי לממש רווחים.

כלכלני בית ההשקעות ממליצים בסקירה שפרסמו היום כי כדאי להתמקד בסקטור הצרכנות: "אנו ממליצים להיות סלקטיביים בבחירת אפיקי ההשקעה ולהיחשף לחברות אשר מושפעות באופן ישיר ממצבו של הצרכן הפרטי אשר צפוי להמשיך ולהשתפר לאור העלייה בשכר, ירידת מחירי הנפט והסטת חלק מחסכון זה לצריכה פרטית. בנוסף, אנו ממליצים להיחשף לחברות אלה בעיקר בשוק האמריקאי על חשבון אירופה ויפן".

בהלמן אלדובי ממליצים בנוסף על האפיק האג"חי ומעריכים כי "מתחילות להיפתח הזדמנויות באפיק הצמוד כאשר אנו ממליצים להיצמד בשלב זה לאפיק הממשלתי הצמוד על חשבון האפיק הקונצרני, זאת לאור מדדים חיוביים הצפויים בחודשים הקרובים ועלייה במחירי הסחורות בעולם וכתוצאה מכך גם בסביבת האינפלציה המקומית".