נטלי שירותי רפואה תנטר חולים כרוניים בסין

במסגרת שת"פ תנחה נטלי את גורמי הרפואה המקומיים בהקמה של מערך ניטור של חולים כרוניים בביתם ותטמיע במערך טכנולוגיות ניטור שפותחו בישראל

הסכם שיתוף פעולה נחתם בשבוע שעבר בין נטלי שירותי רפואה לבין ממשלת סין, לניטור מרחוק של חולים בסין על ידי תוכנת הטלה-רפואה של נטלי. במסגרת השת"פ תנחה נטלי את גורמי הרפואה המקומיים בהקמה של מערך ניטור של חולים כרוניים בביתם ותטמיע במערך טכנולוגיות ניטור שפותחו בישראל. זו הפעם הראשונה שהרגולציה הסינית מאפשרת טיפול רפואי מקוון על אדמת סין. כיום אסור לרופאים לטפל מחוץ לקליניקה ללא אישור רפואי, והאיסור חל גם על מתן שירותי רפואה וירטואליים. ההסכם נחתם במסגרת ועידת החדשנות ישראל סין 2016.

מנכ"ל נטלי, נמרוד אלטמן, מסר כי את הפרוטוקולים לטיפול תגבש נטלי עם הגורמים הסיניים. זאת, על בסיס הניסיון של רופאים ישראלים המשתמשים היום בפתרונות של החברה, בראשות ד"ר ג'קי אור, הרופא הראשי של נטלי ומנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי שיבא. בשלב הראשון ייושם המודל בעיר צ'אנגז'ו, בה חיים כ-5 מיליון תושבים. אם הפרויקט יצליח, ניתן יהיה לשכפל אותו במסגרת ההסכם למחוזות נוספים.

עוד נמסר מן החברה כי גם מדינת ישראל בוחנת את הפרויקט, כדי ללמוד את האפשרויות בתחום הוצאת הרפואה מבתי החולים לשם הקלה על העומס ומניעת הידבקות בזיהומים.