דודו מזרחי, המשנה למנכ"ל בזק, הודיע על פרישה

מזרחי: "החלטתי לפרוש בתחושה של מיצוי וסיפוק רב לאחר שנים של עשייה - הצעדנו את בזק לשיאים חדשים בכל תחומי העשייה"

תם עידן בבזק: המשנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי בבזק , דודו מזרחי, הודיע היום (ב') ליו"ר הקבוצה, שאול אלוביץ', ולמנכ"ל, סטלה הנדלר, על כוונתו לפרוש מתפקידו. מזרחי ישאר בתפקידו עד אשר יימצא מחליף ותערך חפיפה מסודרת. מזרחי נמנה על ותיקי בזק, והוא החל את דרכו ככלכלן בחברה ומשם התקדם עד שהגיע לתפקידו הנוכחי. במידה רבה העזיבה שלו מבטאת את סיום עידן אבי גבאי ושלמה רודב בבזק. 

במשך כ-5 שנים שימש מזרחי כסמנכ"ל כלכלה ותקציב, וב-4 השנים האחרונות כיהן כמשנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של קבוצת בזק. מזרחי היה אחראי על תחומי הכלכלה, קשרי משקיעים, גבייה, מימון, חשבות ובקרה על החברות בקבוצה. הוא ביצע, בין היתר, מהלכים להרחבת בסיס מחזיקי המניות בחברה, בעיקר הזרים, תוך השאת הערך עבור בעלי המניות, והוביל מהלכי התייעלות תפעולית בחברה.

בעקבות ההחלטה לפרוש מהתפקיד מסר היום מזרחי, "החלטתי לפרוש בתחושה של מיצוי וסיפוק רב לאחר שנים נפלאות של עשייה, שינויים, שיפורים ותמורות. יחד עם חברי העובדים והמנהלים הצעדנו את בזק לשיאים חדשים בכל תחומי העשייה. אחרי כל השנים הללו, ומתוך הכרות מעמיקה ביותר עם החברה, אין לי ספק שמקור כוחה ועוצמתה טמון בעובדים והמנהלים המדהימים והמחוייבים שלה, שרבים מהם היו ויישארו חבריי הקרובים ביותר. אני מבקש להודות למנכ"לית בזק, לחברי להנהלה, לבעלי המניות, בארץ ובחו"ל, ליו"ר בזק ולדירקטוריון החברה, על האמון ושיתוף-הפעולה".

הנדלר מסרה כי "דודו מהווה עוגן מרכזי בבזק, בזכות ההיכרות המעמיקה שלו את החברה, חשיבתו המקורית והיכולת שלו להניע תהליכי התייעלות. דודו מותיר אחריו חטיבת כספים מצוינת, בעלת השפעה מהותית על הארגון כולו, ואני מודה לו על כך".

אלוביץ' מסר: "דודו פעל בהצלחה רבה לביסוס מעמדה של בזק כחברה מובילה בשוק ההון הישראלי, ובמקביל לחיזוק בסיס מחזיקי המניות הזרים בחברה. אני מאחל לדודו הצלחה בהמשך דרכו ומודה לו על תרומתו הרבה לבזק".