וואווי השיקה את ה-P9, סמארטפון חזק עם מצלמה איכותית

הענק הסיני מאתגר את היצרנים הקוריאניים בזכות שיתוף פעולה עם יצרנית המצלמות והעדשות - לייקה ■  ה-P9, מגיע עם מסך 5.2 אינטץ' ואחיו הגדול יותר ה-P9 Plus עם צג של 5.5 אינטץ', וסוללת 3,500 מילי אמפר ■ המכשירים החדשים יגיעו לישראל בחודש מאי וע"פ הערכות יימכרו סביב 2,500 שקל

מי שחשב שהענק הסיני וואווי (HAUWEI) ישאיר את הבמה לסמסונג, אפל ו-LG, שכולן השיקו מכשירים חדשים בחודש האחרון - לבד בקרב על ליבו של הצרכן הסלולרי, כנראה אינו מכיר באמביציה של הענק הסיני לכבוש עוד ועוד נתחי שוק. מה שהן עושות הוא יודע לעשות לא פחות טוב, ועם כושר ייצור ויכולות כמו שיש לו, הוא כבר אינו מוכן שיראו בו כעוד מתחרה סיני צנוע.

החברה חשפה היום (ד') את ה-P9, המגיע עם מסך 5.2 אינטץ' ואת אחיו הגדול יותר ה-P9 Plus עם צג מגע 5.5 אינטץ', וסוללת 3,500 מילי אמפר. ה-P9 וה-P9 Plus מגיעים עם חיישן משופר לזיהוי טביעת אצבע ולהגנה על הפרטיות. מחיר גרסת ה-32 ג'יגה-בייט של ה-P9 מתחיל ב-549 אירו. המכשיר יגיע ב-6 צבעים כולל שני גוונים של זהב, לבן, ורוד, מטלי ושחור. הדגש במכשיר כאמור הוא שיתוף הפעולה עם לייקה ו

לראשונה וואווי משלבת את העדשות המקצועיות של לייקה היוקרתית בטלפון סלולרי מה שמעיד על כך שהקרב על איכות התמונות הופך להיות חריף מתמיד. כחלק משיתוף הפעולה, המכשיר מגיע עם שתי עדשות להרחבת זווית הצילום.

המכשיר יגיע לישראל באמצע חודש מאי ועל פי הערכות הוא ישווק במחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים הקוריאנים. אם ללמוד מהניסיון של המכשיר הקודם אזי צפוי כי המחיר יעמוד על כ-2,500 שקל.

לא נתפלא אם וואווי לא תהפוך להיות היצרן הגדול בעולם ולא תסתפק במקום השלישי. עכשיו, כשאיכות המכשירים שלה מדביקה את הפער מהמובילות, אין גם סיבה שזה לא יקרה. ואם סמסונג הביאה להשקה של הגלקסי 7 את מארק צוקרברג, אז וואווי תביא את השחקנית המדהימה סקרלט ג'והנסן.

קובי כליף, מנכ"ל וואווי ישראל מסר: "HUAWEI מביאה לצרכן הישראלי בפרט ולעולם בכלל, בשורה יוצאת דופן עם המכשיר הטוב בעולם. אנו מאפשרים לצרכן הישראלי ליהנות מהמכשיר הטוב ביותר לצד מחיר אטרקטיבי. צרכנים השוקלים לרכוש בקרוב את אחד מהמכשירים הקוריאנים המתחרים יחסכו עשרות אחוזים באם ימתינו להגעת ה-P9 לישראל ויהנו ממכשיר טוב יותר".