מנכ"ל חדש ללאומי קארד: רון פאינרו יחליף את חגי הלר

דירקטוריון לאומי קארד החליט למנות את רון פאינרו לתפקיד המנכ"ל החדש ■  פאינרו יחליף את חגי הלר שהודיע על פרישתו וייכנס לתפקידו בכפוף לקבלת האישור של בנק ישראל ■  פאינרו מכהן בארבע השנים האחרונות כראש החטיבה הפיננסית בבנק לאומי ובעבר שימש כסמנכ"ל הכספים של אפריקה ישראל

רון פאינרו / צילום: רון קדמי
רון פאינרו / צילום: רון קדמי

בנק לאומי הוציא היום (א') הודעה לעיתונות כי דירקטוריון לאומי קארד החליט למנות את רון פאינרו לתפקיד המנכ"ל החדש. פאינרו יחליף את חגי הלר שהודיע על פרישתו וייכנס לתפקידו בכפוף לקבלת אישור בנק ישראל. חגי הלר ביקש לסיים את תפקידו לפני שבועות אחדים, לאחר 3.5 שנים בתפקיד מנכ"ל ו-16 שנים בלאומי קארד. 

פאינרו, 48, מכהן ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל בכיר וראש החטיבה הפיננסית (CFO) בבנק לאומי, והוא יחדל לכהן בתפקידו זה במועד תחילת כהונתו כמנכ"ל לאומי קארד. בעבר, פאינרו יזם והקים את קרן ההשקעות "רונקו קפיטל פרטנרס" ולפני כן כיהן כסמנכ"ל הכספים של אפריקה ישראל להשקעות וכן מילא תפקידי ניהול בכירים במספר חברות.

מנכ"לית לאומי, רקפת רוסק-עמינח, בתגובה למינוי מציינת כי "לאור האתגרים הרבים והמשמעותיים המצפים ללאומי קארד בשנים הקרובות, ראוי שינהיג אותה מנהל מוכשר ומנוסה כפאינרו, המכיר היטב את המשק הישראלי, את ענף הפיננסים ואת קבוצת לאומי. רוסק עמינח הביעה את ביטחונה שתחת הנהגתו של פאינרו כמנכ"ל, תימשך ותתעצם תנופת הצמיחה שכה מאפיינת את לאומי קארד בשנים האחרונות".

יו"ר דירקטוריון לאומי קארד, תמר יסעור, אמרה היום: "חרף השינויים הגדולים בשוק והאתגרים הגדולים מבית ומבחוץ, הצליח הלר להוביל בהצלחה את החברה, להצעידה קדימה ולהגדיל את תיק האשראי הצרכני של החברה בעשרות אחוזים."