פלאפון: סים גלובלי עם 1 ג'יגה גלישה בחו"ל ב-99 שקל

כשנגמרת החבילה בפלאפון, ניתן להטעין את הכרטיס בפעימות של חצי ג'יגה בלבד בכל פעם, בעלות של 49 שקל ו-99 שקל לתוספת של 1 ג'יגה ■ פרטנר: חבילה עם גלישה ללא הגבלה ב-WAZE, וואטסאפ ופייסבוק ■ סלקום: חבילה משולבת ב-200 שקל לשבועיים

ארנק סלולרי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ארנק סלולרי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חברות הסלולר משיקות חבילות חו"ל חדשות לקראת חג הפסח, שבו מאות אלפי ישראלים יוצאים לחופשה בחו"ל. חברת פלאפון השיקה כרטיס סים גלובלי לגלישה סלולרית בחו"ל בלבד. הכרטיס מוטען ב-1 ג'יגה לגלישה בחו"ל בעלות של 99 שקל, והוא תקף ל-100 מדינות ברחבי העולם.

כשנגמרת החבילה, ניתן להטעין את הכרטיס בפעימות של חצי ג'יגה מינימום בלבד בכל פעם, בעלות של 49 שקל ו-99 שקל לתוספת של 1 ג'יגה. יתרת הגלישה שלא נוצלה תישמר לשימוש בנסיעות הבאות, ללא עלות של הטענה מחודשת.

ה"גלובל סים" של פלאפון מגיע עם מספר שונה מהמספר שיש ללקוח. פלאפון תעניק לרוכשי "גלובל סים" שירות ותמיכה בעברית 24/7 בשיחת חינם גם מחו"ל, וניתן יהיה להטעין אותו בנפחי גלישה שונים עם סיום חבילת הגלישה, באתר פלאפון ובשיחת חינם גם מחו"ל.

לפלאפון קיימת כבר חבילה אחרת - 3 ג'יגה גלישה עם הסים האישי שלך, עם שימוש באפליקציית WAZE ללא הגבלה - ב-200 שקל בחודש והחבילה תקפה לחודש ימים בלבד. 

נציין כי קיימים שירותים דומים בישראל לכרטיסי סים בינלאומיים, אבל במחירים יקרים יותר (כ-75 דולר לג'יגה גלישה), אבל המחיר הזול ביותר הוא כמובן לרכוש סים מקומי כשנוחתים בארץ היעד, ושם הוא נע באזור ה-60-80 שקל לג'יגה גלישה. 

חברת פרטנר לא מוכרת סים גלובלי לגלישה בלבד, אבל ניתן לגלוש בחו"ל עם הסים הקיים של המשתמש, ולצורך ההשוואה חבילת גלישה של 1 ג'יגה בחו"ל עולה 149 שקל. בנוסף, פרטנר השיקה היום (א') חבילה חדשה בשם "Passport Always On", המאפשרת גלישה ללא הגבלה באפליקציות WAZE, וואטסאפ ופייסבוק, ובנוסף, 3 ג'יגה נפח גלישה לשאר השימושים השונים - במחיר של 199 שקל, לשימוש ב-16 מדינות באירופה, בארה"ב ובקנדה, ותקפה ל-21 ימים.

גם סלקום לא מוכרת כרטיס סים גלובלי, אבל בחברה השיקו היום חבילה חדשה לחו"ל, הכוללת 100 דקות שיחה למנויים ישראלים בלבד (כשהם בישראל או בחו"ל), 100 הודעות SMS ו-500 מגה גלישה בעלות של 199 שקל לשבועיים בלבד ל-80 מדינות בעולם. חבילה נוספת לחודש מוצעת בעלות של 299 שקל - וכוללת 1 ג'יגה גלישה, 250 דקות שיחה ו-250 הודעות SMS.