לדלג על התורים: שירות טרום טיסה בקרב כל חברות התעופה

חברת "פרימיום צ'ק-אין" תגבה 549 שקל מלקוחות אל-על, ארקיע וישראייר כדי לבצע עבורם את תהליך הצ'ק-אין בבית או במשרד

בידוק בטחוני בנתב"ג, תורים, שירות טרום טיסה מהבית / צילום: רויטרס
בידוק בטחוני בנתב"ג, תורים, שירות טרום טיסה מהבית / צילום: רויטרס

הכתבה בשיתוף "פרימיום צ'ק-אין"

התורים הארוכים והמתפתלים בדרך לדלפק הבידוק הביטחוני בנתב"ג, שלפעמים יכולים להגיע אף למאות אנשים ושעות של המתנה, הם חוויה מפוקפקת שרובכם בוודאי הייתם שמחים לוותר עליה, לו רק הייתה ניתנת לכם ההזדמנות. זה בדיוק מה שמציע שירות הטרום טיסה מהבית שהיה זמין עד כה רק בחברת אל-על - כבר משנת 2007. כעת נכנס זכיין חיצוני שייפעל עם כל חברות התעופה הישראליות - חברת "פרימיום צ'ק-אין".

במסגרת השירות מגיעים הבודקים הביטחוניים של רשות שדות התעופה ודיילי הקרקע של החברה אל ביתם או משרדם של הנוסעים, בזמן הנוח להם, ומבצעים שם את כל הליך הצ'ק-אין עבור כל הטסים, בכלל זה בידוק ביטחוני ובדיקת הכרטיסים והדרכונים. כל זה תמורת 549 שקל לעד 5 נוסעים ומסירה של עד 5 מזוודות באזור המרכז וירושלים.

נציין, כי החידוש כאן הוא שירות שמבצעת החברה ללקוחות כל חברת התעופה. אל-על מפעילה שירות כזה משלה כבר מ-2007 כאמור. השירות יהיה זמין בכל ימות השנה בקרב הטסים בחברות אל-על, ארקיע וישראייר ובקרוב גם ללקוחות של חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל.

את השירות ניתן להזמין מרגע רכישת כרטיסי הטיסה דרך אתר premiumcheckin.co.il, והוא זמין ללקוחות המתגוררים מחיפה בצפון, דרך מרכז הארץ ואזור ירושלים ועד באר-שבע בדרום.