נעילה חיובית בבורסה בת"א; פרוטרום ושטראוס זינקו

מגמה מעורבת בבורסות אירופה ובוול סטריט ■ ספר הבז': כלכלת ארה"ב המשיכה להתרחב בתקופה שבין שלהי פברואר לתחילת אפריל ■ דודי ויסמן רוכש את סונול מידי עזריאלי ■ רמי לוי אופטימי: "הרווח יחזור לעלות"

בורסה / צילום: תמר מצפי
בורסה / צילום: תמר מצפי

המסחר בבורסה ננעל היום (ה') במגמה חיובית, על רקע מגמה מעורבת בבורסות אירופה ומגמה מעורבת במסחר בוול סטריט. אופציות המעו"ף השבועיות פקעו הבוקר. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל. 

 

עונת הדוחות בארה"ב נפתחה השבוע עם תוצאות מעורבות עד כה, בעוד אנליסטים צופים כי חברות מדד ה-S&P 500 יציגו את התוצאות הכספיות החלשות ביותר מזה שנים.

ספר הבז', שבוחן את ההתפתחויות הכלכליות ב-12 מחוזות הפד, פורסם אמש. הנתונים שפרסם הבנק המרכזי האמריקאי מצביעים על כך שכלכלת ארה"ב המשיכה להתרחב בתקופה שבין שלהי פברואר לתחילת אפריל. מהדוח עולה עוד כי השיפור בשוק התעסוקה מוביל בהדרגתיות לצמיחה בשכר.

מרוויחים מצוין בבורסה: לא המשקיעים - העובדים

דודי ויסמן רוכש את חברת תחנות הדלק סונול מידי קבוצת עזריאלי . ע"פ הערכות, סכום העסקה נסע סביב כ-450 מיליון שקל.

 

רמי לוי קיים אתמול כנס משקיעים, במסגרתו הוא שידר אופטימיות באשר לרשת השיווק רמי לוי  וציין כי "הרווח יחזור לעלות ע"י פתיחת סניפים חדשים". לדברי לוי, הוא מתכנן להמשיך בפתיחה מואצת של סניפים חדשים גם בשנתיים הקרובות: "פתיחת הסניפים החדשים תוביל להמשך גידול במכירות, וזה יאפשר לנו לשפר את הרווח בשנתיים הקרובות. אני מקווה שזה יקרה כבר ב-2016".

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]