איגוד החברות הציבוריות: "כחלון במסע הסתה נגד המגזר העסקי"

מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות עונה לשר האוצר, שתקף אתמול בחריפות את רעיה שטראוס: "כחלון איבד את זה, מסיט את האש אל עבר המגזר העסקי תוך שימוש באמירות פופוליסטיות וחסרות אחריות" 

אילן פלטו / צילום: תמר מצפי
אילן פלטו / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו מגיב היום (ו') להתבטאויות החריפות של שר האוצר משה כחלון נגד רעיה שטראוס, ומציין כי "כחלון איבד את זה. מאז שנכנס לתפקיד כחלון פתח במסע הסתה מכוער נגד המגזר העסקי כולו, תוך שימוש בשפה עלובה ולא ראויה. כחלון, שהונה את בוחריו בעזות מצח בסוגיית מתווה והגז ונכשל בטיפול בבעיית הנדל"ן, מסיט את האש אל עבר המגזר העסקי תוך שימוש באמירות פופוליסטיות וחסרות אחריות".

"צר לנו ששר האוצר, שתפקידו לגרום לכלכלה הישראלית לצמוח, בוחר להסית בראש חוצות נגד המגזר העסקי ופועל כדי להבריח מישראל משקיעים וחברות. לא ייתכן שבכל פעם שכחלון מציץ ורואה את ההתרסקות של מפלגת כולנו בסקרים הוא יפנה להמשך ההסתה נגד המגזר העסקי. במקום ששר האוצר יציג דרכים להתמודדות עם המשבר המתמשך בבורסה הישראלית, הוא כורת ברית פוליטית עם השמאל ועם יחימוביץ' ומוביל את ישראל למקומות חשוכים של שנאת אנשי עסקים ויזמים".

"איגוד החברות הציבוריות קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול מידית לעצירת מסע ההסתה של כחלון ולדרוש ממנו לחזור בו מדבריו האיומים נגד רעיה שטראוס ונגד המגזר העסקי כולו. החברות הציבוריות הן מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית, ואסור לתת לקמפיין הפוליטי הזול של כחלון לפגוע בכלכלת ישראל".