מנכ"ל מיטב דש אילן רביב נבחר ליו"ר איגוד בתי ההשקעות

רביב יחליף בתפקידו את חגי בדש, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, אשר הודיע לאחרונה על פרישה

אילן רביב / צילום: איל יצהר
אילן רביב / צילום: איל יצהר

הוועד המנהל של איגוד בתי ההשקעות בחר באילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב דש, לכהן כיו"ר האיגוד. רביב יחליף בתפקידו את חגי בדש, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, אשר הודיע לאחרונה על פרישה. יוליה מרוז, אשר יחד עם בדש הובילה את פעילות האיגוד בשלוש השנים האחרונות, תמשיך לכהן כמנכ"לית.

בדש, יו"ר האיגוד היוצא, מסר: "לאחר שלוש שנות עשייה אינטנסיבית בהן הקמנו את האיגוד וביססנו את מיצובו כגוף מוביל ובעל השפעה, אני גאה לסיים את הקדנציה ולהעביר את תפקיד יושב הראש לאילן רביב. היום כבר ברור כי מגזר בתי ההשקעות הוא שחקן משמעותי שיכול לחולל תחרות בענפים הריכוזיים בשוק הפיננסי בישראל ואף עושה זאת בפועל בתחומים בהם הוא פועל. אמשיך לתרום לאיגוד כשותף וחבר בוועד המנהל ואני מאחל לאילן הצלחה בתפקידו".

רביב הוסיף: "אנו מודים לחגי בדש על תרומתו הרבה לאיגוד לאורך התקופה בה שימש כיו"ר. עבודה רבה עדיין צפויה לנו, ענף הפיננסים בישראל הוא עדיין ענף ריכוזי שנשלט על ידי מספר מצומצם של בנקים וחברות ביטוח. תפקידנו כאיגוד הוא להמשיך ולחולל תחרות ולתרום לענף הפיננסים ולשוק הישראלי. במסגרת זו נסייע ככל שניתן לחזון המבורך של הרגולטורים הנוכחיים להגברת התחרותיות בענף. בתי השקעות הם הגורמים היחידים בשוק שיכולים לעשות כך וימשיכו לפעול למען יישום התחרות".