צ'ק פוינט לא תקיים מסיבת עיתונאים בישראל לפרסום דוח הרבעון

החברה רק תשגר את הדוחות הכספיים מצרפת ב-20 באפריל, במסגרת אירוע של החברה שמתקיים שם ■ בשבוע שעבר אמר גיל שויד כי נטל המס בישראל מכביד על החברה ■ צ'ק פוינט: כל ההנהלה תהיה בכנס ללקוחות אירופיים בצרפת במועד זה

גיל שוויד / צילום: איל יצהר
גיל שוויד / צילום: איל יצהר

חברת  התוכנה צ'ק פוינט  הודיעה היום (א') כי מסיבת העיתונאים המסורתית שלאחר פרסום דוחות הרבעון הראשון לא תתקיים בישראל, אלא החברה רק תשגר את הדוחות מצרפת, במסגרת אירוע של החברה שמתקיים שם. מועד פרסום הדוחות לרבעון הראשון - 20 באפריל.

הדברים באים על רקע התבטאות של גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, בשבוע שעבר, אשר אמר כי נטל המס בישראל בעייתי והוסיף "מקווה שלא יצליחו לשבור אותי". 

שויד אמר גם כי "עורכי הדין ורואי החשבון שלנו המליצו לנו בתחילת הדרך להירשם בישראל אבל כיום נטל המס הפך להיות פי 4, ויש תחושה של עליהום על כל החברות בישראל - זה מעלה את השאלה 'מה אני צריך את זה'? אנחנו לא עוסקים בלובינג פוליטי כי יש לנו ברירה, אבל ייתכן שלאט לאט הפעילות תעבור ללא הרבה רעש וללא הרבה צעקות". שויד הוסיף כי "המצב היום הוא בעייתי ושום דבר לא משתנה. נבחרי הציבור עסוקים בדברים אחרים. אני רוצה לפעול בישראל כאן". 

בחברת צ'ק פוינט הסבירו היום ל"גלובס", כי האירוע יתקיים בצרפת, כיוון שהדוחות אמורים היו להתפרסם בשבוע הבא, חול המועד פסח, אך החברה הקדימה את הפרסום לשבוע הנוכחי וביטלה את מסיבת העיתונאים בישראל, בשל אירוע של צ'ק פוינט שמתקיים השבוע בצרפת כאמור. 

מהחברה נמבכי "כל שנה החברה מקיימת כנס ללקוחות אירופיים (CPX), השנה זה יצא בתאריך פרסום הדוחות, לכן כל ההנהלה תהיה בחו"ל. זוהי לא פעם ראשונה שהחברה עורכת מסיבת עיתונאים בחו"ל ואין לזה חשיבות מיוחדת".