בנק הפועלים: קנו טאואר - המניה לקראת זינוק של כ-80%

האנליסט שי זיגלמן נוקב במחיר יעד של 21 דולר למניית טאואר, בהמלצת "תשואת יתר" ■ האנליסט שי זיגלמן סוקר את מנועי הצמיחה של החברה, לצד הסיכונים

בנק הפועלים ממשיך להמליץ באופן גורף על מניית טאואר , וחוזר על המלצת "תשואת יתר" למניה עם מחיר יעד של 21 דולר למניה, אפסייד של כ-80% על מחיר השוק הנוכחי.

תחת הכותרת "קוטפת את פירות המודל העסקי", כותב האנליסט שי זיגלמן כי "אנו ממשיכים עם המלצת 'תשואת היתר' לאור התרשמותנו מהמומנטום החיובי בעסקיה של החברה, לצד מגמת שיפור הרווחיות ותמחורה האטרקטיבי".

זיגלמן מסביר כי תחזית ההכנסות של בנק הפועלים לטאואר לשנה הנוכחית עומדת על 1.164 מיליארד דולר, צמיחה אורגנית של 20% בניטרול תרומת פנסוניק ומקסים. הוא מוסיף כי רווחיותה הגולמית של החברה על בסיס GAAP עתידה להשתפר מ-23.5% ב-2016 ל-26.9% ב-2017 וב-2018 תגיע לשיעור המקובל בקרב מתחרותיה - באזור ה-30% רווחיות גולמית.

זיגלמן מונה כמה מנועי צמיחה לטאואר: ביקושים חזקים (בעיקר בתחום הפעילות המרכזי של שבבי תדרי רדיו), השוק הסיני, מגמת המיזוגים והרכישות בקרב לקוחות טאואר - מגמה הצפויה להזרים ביקושים מלקוחות חדשים) ורכישות חדשות של החברה עצמה. לצד ההזדמנויות, מונה זיגלמן מספר סיכונים, ביניהם רגישות להאטה מאקרו-כלכלית, ירידה בביקושים לשבבים אנלוגיים וכישלון ברכישות.