הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה שעשויה לזנק 52% בשנה

במחלקת המחקר של Roth Capital ממליצים "קנייה" על מניית מלאנוקס, במחיר יעד של 70 דולר למניה המבוסס על מכפיל רווח של 15.8 ל-2017

 

 

מלאנוקס / צילום: אתר החברה
מלאנוקס / צילום: אתר החברה

חברת הטכנולוגיה מלאנוקס  נסחרת בנאסד"ק, ושווי השוק שלה הוא 2.2 מיליארד דולר. החברה מובילה בתחום פתרונות הקישוריות בטכנולוגיות אינפיניבנד ואת'רנט, ומספקת במקביל גם שירותים נלווים. מלאנוקס מציעה ללקוחות מוצרים מסוגים שונים ובהם מתגים, מתאמים, כבלים ותוכנה.

לפני מספר ימים פרסמה מלאנוקס את דוחות הרבעון הראשון של 2016, בהם הציגה תוצאות טובות ועקפה את תחזיות השוק ב-4 מיליון דולר בשורה העליונה, וביותר מ-5 סנט למניה בשורה התחתונה. לעומת זאת, התחזית לרבעון השני - הכנסות של 210-215 מיליון דולר - הייתה נמוכה מתחזיות השוק. אנחנו מעדכנים את המודל שלנו בהתאם לתחזית החברה, ואולם מאמינים כי היסודות העסקיים של מלאנוקס נותרו ללא שינוי, ואין שינוי גם בתזת ההשקעה שלנו. הצמיחה בעסקי הליבה של מלאנוקס, הן באינפיניבנד והן באת'רנט, נותרה חזקה, ובנוסף רכישת איזיצ'יפ שהושלמה לאחרונה עונה על ציפיות החברה.

במבט על חלוקת ההכנסות ברבעון, נציין שמכירות האינפיניבנד עלו ב-1% מהרבעון הקודם, למרות הצפי לירידה קלה בהתאם למגמות העונתיות. מכירות המתגים ומערכות ה-gateway היו מעט חלשות יותר ממה שציפינו, ברמה של 43.3 מיליון דולר. אנחנו מאמינים שהביקוש הגדול בתחום ה-data center יוביל לצמיחה מואצת במחצית השנייה של 2016, כשהלקוחות יעברו לפתרונות מהירים יותר של אינפיניבנד ואת'רנט. יחד עם התוספת של איזיצ'יפ, מכירות האת'רנט היוו 35% מהכנסות מלאנוקס, לעומת 26% ברבעון הקודם. אנחנו מצפים להמשך צמיחה במכירות האינפינבנד, אך מעריכים שחלק האת'רנט בהכנסות ילך ויגדל.

אנחנו ממשיכים לראות מנועי צמיחה ואפיקים מרובים לאפסייד במלאנוקס. התחרות מצד אינטל עדיין לא משפיעה, והאינטגרציה של איזיצ'יפ (שרכישתה הושלמה בפברואר) מתקדמת כמתוכנן.

אנחנו מצפים כעת לרווח שנתי נקי של 3.72 דולר למניה ב-2016 ושל 4.42 דולר למניה ב-2017. אנחנו ממשיכים להעריך שתהיה צמיחה חזקה במכירות החל מהמחצית השנייה של 2016, על רקע המחזוריות בהשקעות בתחום מצד לקוחות data center.

מחיר היעד שלנו למניה נותר ללא שינוי, 70 דולר - 52.6% מעל מחיר המניה בנאסד"ק, והוא מבוסס על מכפיל רווח של 15.8 ל-2017. המלצתנו נותרת "קנייה".

מחלקת המחקר, Roth Capital