יו.בי.אס גייס 471 מיליון דולר להשקעות בתחום האונקולוגיה

ההשקעות יבוצעו במיזמי אונקולוגיה בשלבים מוקדמים על מנת להאיץ את פיתוחם של פתרונות ריפוי חדשים. טיפול בסרטן מתאים במיוחד לסוג כזה של השקעה

יו.בי.אס ubs בנק / צלם: רויטרס
יו.בי.אס ubs בנק / צלם: רויטרס

יו.בי.אס השלים גיוס לקרן חדשה המתמחה בהשקעות בתחום האונקולוגיה. הקרן גייסה 471 מיליון דולר לסגירה הסופית למיזם בתחום השקעות המיועד לפיתוח טיפולים בסרטן. הכספים גויסו ממשקיעים מרחבי העולם ובהם גם משקיעים מישראל.

ההשקעות יבוצעו במיזמי אונקולוגיה בשלבים מוקדמים על מנת להאיץ את פיתוחם של פתרונות ריפוי חדשים. טיפול בסרטן מתאים במיוחד לסוג כזה של השקעה, בשל הסביבה הרגולטורית התומכת.

שוק התרופות לסרטן צפוי לצמוח יותר מאשר עבור כל מחלה אחרת, בשל הזדקנות האוכלוסייה במדינות מפותחות וכן בגלל התרחבותו של מעמד הביניים במדינות מתפתחות בעלי נגישות הולכת וגדלה לטיפול רפואי. אונקולוגיה היא תחום הטיפול הגדול ביותר ובעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר מבחינת פיתוח תרופות, וכרבע מסך ההוצאות על מחקר מתרכזות בתחום זה.

לדברי יורג צלטנר, נשיא UBS Wealth Management : "סכום השיא שגויס ל-Oncology Impact Fund של UBS מהווה אבן דרך לפעילותנו בתחום ההשקעות בנות הקיימא ובעבור ענף ההשקעות בעלות ההשפעה החברתית כולו. אנחנו מאמינים שמיזמים כאלה יכולים לתת תקווה לחולי סרטן ובני משפחותיהם, ולהפנות הון נוסף למציאת טיפולים ותרופות".