שוברי שוק: 4 סמארטפונים מומלצים בארץ עד 1,000 שקל

אם החלטתם שאתם לא מוציאים 3,000 שקל על סמארטפון, ודאי תשמחו לדעת שבהחלט יש עבורכם כמה אופציות למכשירים טובים מאוד, שאולי לא הכרתם, ונמכרים בארץ בפחות מ-1,000 שקל ■ כל הפרטים בוידאו

אם החלטתם שאתם לא מוציאים 3,000 שקל על סמרטפון ודאי תשמחו לשמוע שבהחלט יש עבורכם כמה אופציות למכשירים שאפשר לקנות, ואפילו בארץ, שאולי לא כוללים את המצלמה הטובה ביותר ואת החיישנים המתקדמים ביותר אבל בסופו של דבר הם מצוינים לשימושים בסיסיים ואפילו מעבר לכך.

נתחיל עם ה-LG K10 אשר הוכרז בחודש ינואר השנה כסנונית הראשונה בסדרה K המחליפה את סדרת ה-L שנמכרה עד כה בישראל. מדובר בסמארטפונים איכותיים מאוד מבית LG. עם חומרה מתקדמת, איכות חומרים גבוהה מעבד שמונה ליבות במהירות 1.14 ג'יגה-הרץ ו-16 ג'יגה פנימי לאחסון. חובבי הסלפי ישמחו לגלות שהוא מצויד במצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל. ל-K10 מסך בגודל 5.3 אינץ' עם ציפוי Gorilla Glass 3 ברזולוציית HD בלבד הוא שוקל 142 גרם בלבד ותוכלו לרכוש אותו בסכום של 998 שקל עם אחריות רשמית של היבואן רונלייט.

סמרטפון נוסף הוא ה-Meizu M2 Note. חברת מייזו הסינית ידועה במכשיריה האיכותיים תוך שמירה על מחירים נמוכים מאוד. ל-M2 מסך 5.5 אינץ' ברזולוצית Full HD, מעבד שמונה ליבות במהירות 1.3 ג'יגה-הרץ, ג'יגה זיכרון RAM ו-16 ג'יגה לאחסון. בגבו של המכשיר ממוקמת מצלמת 13 מגה פיקסל עם ציפוי Gorilla Glass 3 ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם האלגוריתם החכם של החברה "FotoNation" לשיפור תמונת הסלפי. משקלו 149 גרם ומחירו ברשת באג כ-799 שקל.

סמרטפון נוסף בעלות המדוברת הוא Xiaomi Redmi Note 2 שמגיע מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD בלבד, בדומה למכשירים הקודמים שהמלצנו עליהם; גם הוא כולל מעבד שמונה ליבות ו-32 גיגה לאחסון. הוא מתהדר במצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל; המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 לוליפופ בגרסה רזה מה שמאפשר לסוללת ה-3,060 מיליאמפר-שעה,לתחזק אותו אפילו עד יומיים של עבודה. העלות היא 886 שקל עם אחריות לשנתיים של היבואן הרשמי המילטון.

עוד סמרטפון שאפילו נראה כמו אייפון הוא ה-ZTE blade s6, שמעוצב בדומה למכשיר של אפל. מדובר בסמארטפון מדרג הביניים המריץ אנדרואיד 5.0. יש לו מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD . המכשיר בא עם מעבד שמונה ליבות, 2 ג'יגה של זיכרון RAM ו-16 ג'יגה לאחסון. יש לו מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל והוא כולל סוללה בקיבולת של 2,400 מיליאמפר-שעה. לבלייד ממשק ייחודי שמוסיף מגוון יכולות המכונות "Smart Sense" ומופעלות באמצעות מחוות ותנועות. לדוגמה, ניתן להדליק את הפנס על ידי שקשוק הטלפון, הפעלת המצלמה על ידי החזקת הטלפון במצב אופקי ועוד. לפי זאפ תוכלו לרכוש אחד בסכום של 999 שקל.