דוחות אלוט: ההכנסות צנחו כ-22% ברבעון הראשון

החברה רשמה הפסד נקי של 4.3 מיליון דולר ■ המנכ"ל: "התוצאות - בשל מעבר איטי מצבר ההזמנות להכנסות"

בשוק ההון ציפו שחברת ציוד התקשורת אלוט תסיים את הרבעון הראשון של השנה עם איזון בשורה התחתונה, אך החברה אכזבה כשרשמה הפסד נקי (Non-GAAP) בסך 1.8 מיליון דולר, שהם 6 סנטים למניה. בתגובה ירדה היום (ג') מניית אלוט   ב-3% במהלך המסחר בת"א.

אלוט נסחרת במקביל בנאסד"ק ובת"א, ושווי השוק שלה הוא 177 מיליון דולר. החברה עוסקת בתחום הפתרונות לייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת.

ברבעון הראשון הסתכמו ההכנסות של אלוט ב-22.9 מיליון דולר (23 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP), נמוך מתחזיות האנליסטים, וירידה של 22.3% בהשוואה לרבעון המקביל. לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), החברה רשמה הפסד נקי של 4.3 מיליון דולר, לעומת איזון ברבעון המקביל אשתקד; כאמור, על בסיס Non-GAAP, בנטרול הוצאות חשבונאיות שונות, ההפסד הנקי הסתכם ב-1.8 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל.

גם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה שלילי ברבעון, והגיע ל-1.4 מיליון דולר, לעומת תזרים חיובי של 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. בסוף הרבעון היו לאלוט כ-121 מיליון דולר בקופה, שמהווים כ-68% משווי החברה.

אלוט משאירה ללא שינוי את התחזיות שלה לשנת 2016, וממשיכה לצפות להכנסות בטווח של 102-108 מיליון דולר (צמיחה של 2%-8% לעומת 2015), כשהמחצית השנייה של השנה תהיה חזקה יותר מהראשונה.

"תוצאות הרבעון הראשון היו נמוכות מהציפיות שלנו, בשל מעבר איטי מצבר ההזמנות להכנסות", אמר המנכ"ל, אנדרי אלפנט. "יחד עם זאת, יש לנו מספר פרויקטים משמעותיים בשלבי הטמעה שאנו מצפים שיתממשו במהלך השנה. אנחנו מעודדים מההתקדמות שעשינו ברבעון בתחום האבטחה. צבר ההזמנות החזק שלנו תומך בתחזית השנתית שלנו ואנחנו מצפים לצמיחה ב-2016".