דל בולעת את EMC: תיקרא מעתה דל טכנולוגיות

מייקל דל בכנס בלאס וגאס: "השם החדש נועד להחדיר תחושת משפחתיות בכל הקבוצה" ■  "אנחנו בונים את החברה הממוזגת כדי שתייצר את המהפכה התעשייתית הבאה"

מייקל דל / צלם: רויטרס
מייקל דל / צלם: רויטרס

בעקבות השלמת מיזוג הענק בין החברות DELL ו-EMC, הודיע מייקל דל, כי השם החדש של החברה הממוזגת יהיה Dell Technologies. לפיכך המותג EMC ייבלע תחת השם החדש ויופיע במקביל ליתר החברות בקבוצה, כך אמר בכנס השנתי בלאס וגאס. "השם החדש נועד להחדיר תחושת משפחתיות בכל הקבוצה ובכל הקשור לשמות אני קשור לשם DELL", אמר.

דל לא חסך גם הפעם בביקורת כלפי מתחריו ובעיקר HP ואמר כי בזמן שחברות אחרות מצמצמות את עצמן בדרך להצלחה, DELL ו-EMC הולכות הדיוק בדרך ההפוכה. "אנחנו בונים את החברה הממוזגת כדי שתייצר את המהפכה התעשייתית הבאה", אמר.

לדל היה חשוב להדגיש את העובדה שהחברה הממוזגת תהיה חברה פרטית כך שאין יותר את התרבות הארגונית של חברות ציבוריות שחיות מרבעון לרבעון בלחץ המשקיעים.

הוא התמקד באתגרי העתיד ובהזדמנויות שנוצרות לחברה הממוזגת והדגיש את עולם ה-IOT שמתפתח במהירות ויחבר מיליארדי התקנים לרשת האינטרנט, מה שיחייב מעבר לשימוש בטכנולוגיות ענן בצורה מסיבית. דל הרבה להזכיר אתגרים שהאנושות צפויה להתמודד איתם בעתיד ושלדעתו ייפתרו, כמו בעיות העוני, בעיות המים, ואמר שהמדע בדרך למצוא תרופה למחלת הסרטן.