חברת הפינטק הישראלית סימפלי גייסה 20 מיליון דולר

החברה הישראלית מתמחה בטכנולוגיה פיננסית לשירותי בריאות ■  את הסבב הובילה הקרן האמריקאית Social Capital, ולקחו בו חלק שאר המשקיעים הקיימים, בהם 83North ו-Heritage Group, וכן משקיע חדש, American Express Ventures 

חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס
חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס

החברה הישראלית סימפלי (Simplee), המתמחה בטכנולוגיה פיננסית (פינטק) לשירותי בריאות, השלימה סבב גיוס חדש בהיקף של 20 מיליון דולר. את הסבב הובילה הקרן האמריקאית Social Capital, ולקחו בו חלק שאר המשקיעים הקיימים, בהם 83North ו-Heritage Group, וכן משקיע חדש, American Express Ventures.

סימפלי היא חלק מתנועת פינטק גוברת והולכת בשירותי הבריאות המתבטאת בהוצאה שנתית של 320 מיליארד דולר, סכום גבוה אף יותר מההוצאה על קמעונאות מקוונת.

פלטפורמת התוכנה של סימפלי, Simplee Financial Engagement, היא הפתרון שמרכז תחת גג אחד אינטראקציה עם המטופל, הפקת חשבונות, הערכות מחיר של שירותי בתי חולים ורופאים, ביצוע תשלומים, נקודות מכירה, ומימון. מאז השקת הפלטפורמה הארגונית ב-2013 סימפלי עובדת כיום עם קרוב ל-900 בתי חולים וקבוצות רופאים וכ-5 מיליון מטופלים ברחבי ארה"ב המייצגים יותר ממיליארד דולר בתשלומים שנתיים.

לדברי החברה, היא נהנית משיעור גבוה יותר ב-50% של אימוץ הפלטפורמה הדיגיטלית המשפרת את המעורבות, מחזור ההכנסות ויוזמות שיווק, ותשואה גבוהה פי 3 על ההשקעה הודות לעלויות נמוכות יותר וגבייה נטו גבוהה יותר.

טד מיידנברג, שותף מייסד ב-Social Capital, אמר כי "רכיבים רבים במערכת הבריאות שלנו בשלים לשינוי בהובלת חברות טכנולוגיה, וענף התשלומים מייצג את אחת ההזדמנויות הגדולות בטווח הקרוב. ביצוע התשלומים עבור שרותי בריאות פגום ברובו, ואנו שמחים להרחיב את ההשקעה שלנו בסימפלי בעודם מגשרים על הפער של חווית הלקוח ומציבים רף חדש לאופן שבו מטופלים ניגשים לשירותי בריאות ומשלמים עבורם".

מנכ"ל ומייסד שותף בסימפלי, תומר שובל, הוסיף: "החוויה הפיננסית של המטופלים היא מקור חדש לבידול של ספקי שירותי הבריאות במטרה להפיק תועלת מהמאבק הצרכני הגובר למען המטופלים".