לנווט בקלות בכל מקום: נחשפו נעלים עם חיישני ניווט

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, חשפה נעלים חכמות בשם "סניק-איירס", אשר באמצעות טכנולוגיה חדשנית המוטמעת בהן, מאפשרת לכל אחד לנווט בקלות בכל מקום בעולם ■ צפו בוידאו

 

 

לא מעט טכנולוגיות לנווט כבר קיימות בשוק וכעת תוסיפו לרשימה נעליים חכמות שפשוט יודעות את הדרך לבדן. חברת התעופה איזי ג'ט, חשפה אבטיפוס של נעל חכמה - "סניק-איירס" (SNEAKAIRS), שתסייע ללקוחותיה לנווט בערים חדשות בקלות, ללא חשש מללכת לאיבוד. הנעל החכמה, אשר נחשפה באירוע "BARCELONA STREET PROJECT", שנערך בברצלונה, עושה שימוש בטכנולוגיה מהפכנית, המתחברת באמצעות בלוטות' לאפליקציה בטלפון החכם ומכוונת את הנועל אותה לאן ללכת באמצעות חיישנים זעירים שרוטטים בתוך הנעל. הטכנולוגיה עשויה לסייע לתיירים לטייל מבלי שיזדקקו למפה או לטלפון שלהם על מנת לנווט לבית המלון, או ליעדים תיירותיים.

טכנולוגיות לבישות אינן חדשות עבור איזי ג'ט. ביום ההולדת ה-20 של החברה, בנובמבר האחרון, החברה חשפה מדים מהפכניים, ראשונים מסוגם בעולם, הכוללים בתוכם טכנולוגיה לבישה, לשימוש על ידי אנשי הצוות ומהנדסים, על מנת לשפר את התקשורת ונוהלי הבטיחות של הנוסעים.

איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. החברה מטיסה למעלה מ 70 מיליון איש בשנה, מתוכם 12 מיליון טסים למטרת עסקים ואת ה- SNEAKAIRS כך היא מקווה תוכל למכור ללקוחותיה בזמן הטיסה טרם הגעתם ליעד.