"הנהלת מלאנוקס בטוחה בטכנולוגיה אך מתוסכלת משוק ההון"

Roth Capital בהמלצה חיובית על מלאנוקס: ממליץ על מחיר גבוה ב-68% מהשוק ■ מ-14 אנליסטים שמסקרים את החברה, 12 יצאו בהמלצות חיוביות

איל וולדמן / צילום: סרטון החברה
איל וולדמן / צילום: סרטון החברה

מאז פרסום הדוחות לסיכום הרבעון הראשון לפני כחודש, מניית מלאנוקס איבדה כ-22% מערכה, וכיום החברה נסחרת בשווי של קצת פחות מ-2 מיליארד דולר. בסך-הכול, תוצאות הרבעון היו טובות יותר מהצפוי, אבל בשוק התאכזבו מהתחזיות לרבעון השני, כנראה על רקע הצורך בתיאום ציפיות של האנליסטים לאחר השלמת הרכישה של איזיצ'יפ ברבעון הקודם. בינתיים, רוב האנליסטים שמסקרים את החברה מחזיקים בהמלצות חיוביות - 12 מתוך 14, לפי נתוני Thomson/First Call.

אחד הגופים שמחזיקים בהמלצת "קנייה" הוא Roth Capital, שנוקב במחיר יעד של 70 דולר למניית מלאנוקס - גבוה ב-68.5% מהמחיר הנוכחי. "כשאנו מסתכלים על מלאנוקס , אנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה שהמניה חזרה לרמה שבה נסחרה בספטמבר האחרון. עם זאת, מאז מלאנוקס רכשה את איזיצ'יפ וגם עסקי הליבה שלה המשיכו לצמוח. כיום, המניה נסחרת במכפיל רווח של פחות מ-10 ל-2017, ואנחנו רואים את מניית מלאנוקס כאטרקטיבית במיוחד", כתב היום האנליסט בריאן אלגר מ-Roth, בעקבות מפגש שנערך עם משקיעים ועם הנהלת החברה.

מלאנוקס, שהוקמה ומנוהלת על-ידי איל וולדמן, עוסקת בתחום ציוד התקשורת להעברת נתונים מהירה בתקשורת ארגונית. "ההנהלה נשמעה בטוחה בטכנולוגיה ובמיצוב האסטרטגי של החברה, אך מתוסכלת משוק ההון", כותב האנליסט. "בעוד שהביצועים חזקים, המניה לא משקפת את השיפור בתוצאות הפיננסיות".

ברבעון הראשון מלאנוקס רשמה הכנסות של כ-197 מיליון דולר, כשתרומת איזיצ'יפ הייתה כ-13 מיליון דולר (הרכישה נסגרה באמצע הרבעון). להערכת האנליסט, ברבעון השני תתרום איזיצ'יפ כ-26 מיליון דולר מתוך הכנסות צפויות של 210-215 מיליון דולר במלאנוקס. איזיצ'יפ, שנוסדה ונוהלה על-ידי אלי פרוכטר, נרכשה תמורת 811 מיליון דולר.