גוגל חושפת מוצר חדש ופורץ דרך: ה-Google Home

הוא יענה לשאלות, ינגן מוזיקה וישלוט בחלק מהמוצרים האלקטרוניים בבית באמצעות טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים" ■ הכירו את המוצר החדש של גוגל שעשוי להפוך ללהיט בשוק

רמקול חכם של גוגל, Google Home / צילום: וידאו
רמקול חכם של גוגל, Google Home / צילום: וידאו

במהלך כנס המפתחים השנתי של גוגל שנערך השבוע בסאן-פרנסיסקו, סגן הנשיא לניהול מוצרים, מריו קווירוז (Mario Queiroz) חשף את ה-Google Home שצפוי להתחרות ישירות ב-Echo של אמזון.

מדובר ברמקול קטן וחכם שמצויד במיקרופונים, ו-Wi-Fi שיכול לקלוט את הקול שלכם מהצד השני של החדר. מה שמייחד את המוצר החדש של גוגל הוא הסנכרון הטבעי בין מידע לקול - הוא יענה לשאלות, ינגן מוזיקה וישלוט בחלק מהמוצרים האלקטרוניים בבית באמצעות טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים".

 ה-Google Home יוכל להציג תשובות גרפיות לשאלות על גבי מסך טלוויזיה שמחובר לכרומקאסט, הסטרימר הפופולרי של החברה, ולתרגם משפטיים קוליים לטקסט על גבי מכשירי סמארטפון, ממש כמו ה-Google now. כמו כן, הוא יספק עדכונים קוליים באמצעות צליל עדין - ברגע שתשמעו אותו, כל שעליכם לעשות הוא לומר "OK Google, אני שומע", ואז הרמקול החכם פשוט יקריין לכם את המידע הרלוונטי. הגוגל Home יגיע במגוון צבעים ועיצובים, ועל פי החברה הוא יושק בהמשך השנה במחיר שטרם פורסם.