חברת הסטארט-אפ הישראלית סנסיפרי גייסה 5 מיליון דולר

החברה מפתחת חיישנים ביומטריים לאביזרים לבישים - חיישנים על בסיס קרינת RF שאוספים מידע ללא מגע עם הגוף ותוך צריכת אנרגיה נמוכה 

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת סנסיפרי הישראלית המפתחת חיישנים ביומטריים לאביזרים לבישים, הודיעה על קבלת השקעה של 5 מיליון דולר מקבוצת Translink Capital, חברה אמריקנית אשר פועלת לתמיכה בסטארט אפים (בעיקר אמריקניים), שיוכלו להנות מאוחר יותר מן הקשרים של הקבוצה בסין.

בסבב הגיוס השתתפו משקיעים נוספים, וביניהם UMC Capital, חברה בת של חברת United Microelectronics, חברת מוליכים למחצה טיוואנית הנסחרת בבורסה של ניו יורק לפי שווי של 4.5 מיליארד דולר, וכן שותף אסטרטגי נוסף ששמו לא פורסם.

מדובר בסבב גיוס A של החברה לאחר שגיוס הסיד שלה בוצע על ידי קרן ההשקעות של חברת סמסונג. בסך הכל גייסה החברה עד היום 7 מיליון דולר.

סנסיפרי מפתחת חיישנים על בסיס קרינת RF, שאוספים מידע ללא מגע עם הגוף ותוך צריכת אנרגיה נמוכה. בשלב הראשון פיתחה חיישן למדידת קצב לב ללא מגע, שניתן להטמעה בבגדים, שעונים וצמידי ספורט. לדברי החברה, החיישנים החכמים שלה, שפותח במיוחד לצורך שימוש במוצרים לבישים, הם בעלי יתרונות משמעותיים על פני השבבים הקלאסיים המבוססים, לדבריה, על טכנולוגיה בת עשרות שנים. החלום של החברה הוא לפתח מד לחץ דם ללא מגע, כשהמטרה היא לפרסם תוצאות בתחום זה כבר השנה.