מתקן חדש שיהפוך ללהיט בפארקי השעשועים בעולם

הוא הוגדר כעידן הבא של רכבות ההרים: קבלו הצצה למתקן שמשלב משקפי מציאות מדומה עם רכבת הרים אקסטרימית, אשר צפוי לכבוש בקרוב את פארקי השעשועים הגדולים בעולם

שם: משקפי מציאות , רכבת הרים / צילום: מתוך הוידאו
שם: משקפי מציאות , רכבת הרים / צילום: מתוך הוידאו

שימו לב לעידן הבא של פארקי השעשועים וליתר דיוק רכבות ההרים. מדובר בשילוב בין משקפי מציאות מדומה למתקני אקסטרים מוליד את הדבר הזה שאתם צופים בו כעת. רכבת הרים מדומה. מדובר במיזם אותו מפתח תאגיד סיקס פלאגס או שישה דגלים אם תרצו שהוא התאגיד הגדול ביותר בעולם של פארקי שעשועים אשר פועל בארצות הברית.

כך במקום לבנות תשתיות חדשות לרכבות הרים, מה שכרוך בלא מעט כסף. שיתוף פעולה עם חברה גרמנית בשם VR Coaster הוליד כמה מסלולים וירטואלים מרשימים ובעיקר מפחידים למדי.

מה שנדרש לעשות הוא כמובן לחבוש קסדה ומשקפיים ולהתבונן בקוד הקיו-אר אשר מופיע על הרכב שממולך. בדרך זו מופעלת המערכת ומתאימה את עצמה לתנועות הגוף שלך, יוצרת עבורך גם את אשליית המסלול החדש וגם מעצבת את החלל שסביבך, נניח לדוגמא כאילו אתה בקוקפיט של מטוס. בנוסף לכך אפשר לגוון את הנסיעה באטרקציות נוספות כמו לירות על עצמים שנעים סביבך ועוד...

לב המערכת מבחינה טכנולוגית הוא מערכת חיישנים אשר עוקבת אחר תנועת הגלגלים על המסילה. החיישנים מעבירים את האינפורמציה לקסדה ולמשקפי המציאות שעל ראשו של הנוסע באמצעות בלו-טות'. האפליקצייה של המשקפיים נעזרת באינפורמציה בכדי ליצור בזמן אמת את התמונה שמועברת לנוסע ברכבת.

עד סוף 2016 צפויים להיעזר בטכנולוגיה הזאת כ - 20 פארקי שעשועים ברחבי העולם.