ראשון מסוגו בעברית: אתר מדע ישראלי חדש ששווה להכיר

הכירו את אתר התקשורת והמדע הראשון מסוגו בישראל שהושק השבוע: נכתב על ידי קבוצה של כ-50 מדענים, כותבים ועורכים ■ האתר כולל אלפי אייטמים, פינות וסרטוני הדגמה בליווי הסברים, בכל תחומי המדע

בשורה לכל חובבי המדע באשר הם - מכון דוידסון, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע השיק השבוע אתר תקשורת מדע, ראשון מסוגו בישראל אשר נכתב על ידי קבוצה של כ-50 מדענים, כותבים ועורכים ממכון ויצמן למדע וממכון דוידסון לחינוך מדעי. המערכת החדשה שהוקמה במכון דוידסון הופכת את האתר לגוף התוכן המדעי הגדול בארץ ובין הגדולים בעולם.

האתר כולל אלפי אייטמים ופינות בכל תחומי המדע: ידיעות חדשותיות, כתבות עומק, הסברים מדעיים לנושאים אקטואליים, תשובות מומחים לשאלות גולשים, היסטוריה של המדע, חידות וסרטונים עם הדגמות מדעיות מלוות הסברים.

האתר מהווה המשך לתפיסת הדיגיטל של מכון דוידסון שחתום על מספר פרויקטים דיגיטליים חדשניים בתחום של הנגשת המדע, וביניהם אפליקציית "המוח" ו"המוח ג'וניור" שהגיעו לכ-400,000 הורדות בפרק זמן קצר ולפופולריות רבה בקרב הציבור הרחב.

על פיתוח האתר ועל הבנייה של מערכת התוכן עבדו בשנה האחרונה צוות מקיף ומנוסה של מכון דוידסון בסיוע של אנשי תקשורת, מדענים, אנשי פיתוח ומעצבים.