קמפיין גיוס עובדים: מי שיתקבל ירוויח 20% יותר מהמתחרים

חברת Mobite Media, העוסקת בפרסום במובייל, משוועת לעובדים בשל גידול מסיבי

קריירה  / צלם: save as
קריירה / צלם: save as

כוח-האדם הוא המצרך הנדרש והחשוב ביותר בתעשיות הפרסום והאדטק, ובשנים האחרונות גיוס כוח-אדם מיומן מוכשר הפך להיות אחד האתגרים החשובים והקשים של חברות העוסקות בתחומים אלה. המערכה על העובד מחייבת את החברות לייצר קמפיינים ייעודיים לגיוס עובדים, ועתה נראה כי היא גם מכריחה אותם להיות אגרסיביים, יצירתיים ונדיבים.

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים מנסה חברת Mobite Media, העוסקת בפרסום במובייל, לגייס 40 עובדים - בעיקר בתחומי הפיתוח ומכירות. לצורך זה פתחה החברה בקמפיין שבו היא מבטיחה לכל מועמד פוטנציאלי מחברה מתחרה בתחום, שיגיע לראיון בחברה ויתקבל, תוספת אוטומטית של 20% על כל מרכיבי השכר שלו מעבודתו הקודמת. המועמד יוכל להביא את תלוש המשכורת מעבודתו הקודמת, ולקבל את התוספת ללא שאלות ותהיות על כל מה שהחברה המתחרה העניקה לו".

Mobite Media פיתחה פלטפורמה המאפשרת למפרסמים ולגופי מדיה לרכוש ולהעביר טראפיק במובייל, לבצע רכישות באפליקציה ועוד. לדברי מנכ"ל החברה, אלון רוזי, "הביקוש הגדול לאנשי מכירות ולמתכנתים נגרם עקב גדילה מסיבית של מאות אחוזים בשנה האחרונה, כך שהביקוש למוצרי החברה צפוי לגדול מעבר למה שאפשר לספק היום באמצעות 'הידיים העובדות' הקיימות.

"בשנים האחרונות ישנה בריחת מוחות מסיבית בשוק, ועל-מנת להילחם בתופעה זו ולהמשיך להשיג את העובדים הטובים ביותר החלטנו, מעבר לסטנדרטים הגבוהים של סביבת עבודה צבעונית, נוחה ומפנקת, לעלות שלב בתחרות".

מטה החברה ממוקם ברמת-החי"ל בתל-אביב. בנוסף, החברה מחזיקה במשרד במזרח אסיה ובקרוב תפתח משרדים באירופה ובארה"ב. הטכנולוגיה המרכזית שלה היא אלגוריתם שממקסם בין קמפיינים ב-real time ודרך קלה לבעלי אפליקציות להציג את הקמפיינים האלו בתוך האפליקציה שלהם. החברה מקדמת מותגים עולמיים ועובדת ב-160 מדינות.