סטארט-אפ ישראלי בתחום התוכן גייס 2.5 מיליון דולר

פורטויז'ן (FORTVISION) מאפשרת לבעלי אתרים להטמיע "בועית" תוכן אשר מתווספת לאתר ■ השירות מיועד לשפר את ניצול המסך, בעיקר כשמדובר בגלישה במובייל, וגם להגביר את מעורבות הגולשים

הסטארט-אפ הישראלי פורטויז'ן (FORTVISION) השלים סביב גיוס של 2.5 מיליון דולר. בסבב השתתפו וקבוצת משקיעים פרטיים מארה"ב. בעבר גייסה החברה סבב סיד מאלעד ערן, סמנכ"ל הלקוחות בחברת האינטרנט Wix.

החברה אשר הוקמה בשנת 2015 מאפשרת לבעלי אתרים להטמיע "בועית" תוכן אשר מתווספת לאתר. השירות מיועד לשפר את ניצול המסך - בעיקר כאשר מדובר בגלישה במובייל וגם להגביר את מעורבות הגולשים.

בנוסף הפלטפורמה של פורטויז'ן מאפשרת לאתרים "לארח" אתרים נוספים. במהלך גלישה לאתר חדשות, למשל, ניתן להקליק על אייקון של פיצה - וכך להיחשף לתוכן של יצרנית פיצה - וזאת מבלי לנטוש את האתר המקורי. החזון של החברה הוא להפוך ל" AirBnB של האתרים".

FORTVISION הוקמה על ידי רענן ערן והיא פעילה בנמל תל אביב. החברה מציינת כי היא מספקת שירותים לעשרות לקוחות ברחבי העולם וצומחת במהירות.

המנכ"ל רענן ערן התייחס לגיוס ואמר כי "המון אתרי תוכן ואתרי מכירות מנסים להשתמש ברשתות החברתיות כדי למשוך גולשים אליהם. הפתרון שלנו מביא את הרשת החברתית אליהם ומאפשר לגולשים או עסקים לקדם את התכנים שלהם באופן ייחודי ובשטח חדש על גבי האפליקציות. במהלך השנה הקרובה החברה תגייס יותר מעשרים עובדים, מרביתם בישראל".

FORTVISION

 שנת הקמה: 2015

 תחום פעילות: פלטפורמה לשיפור מעורבות גולשים במובייל

 גיוסי הון: 2.5 מיליון דולר

 משקיעים: אלעד ערן וקבוצת משקיעים פרטיים מארה"ב