הטיפ היומי: החוזה שאמור לעזור למניה הזו לקפוץ ב-40%

מחלקת המחקר של Needham מתחילה לסקר את מניית רדקום בהמלצת "קנייה", עם מחיר יעד של 16 דולר

לוגו רדקום
לוגו רדקום

חברת הטכנולוגיה רדקום  נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק לפי שווי של 126 מיליון דולר. רדקום מובילה בשוק הצומח של NFV - network functions virtualization, בכל הקשור להבטחת השירות ברשת, ניטור ואנליטיקה. החברה זיהתה מוקדם את הדרישות בתחום ה-NFV, ואת האימוץ הבלתי נמנע של התחום על-ידי ספקיות התקשורת. NFV הפך למרכז המיקוד האסטרטגי של רדקום, והיא שינתה את היצע המוצרים שלה לכיוון של פתרונות מבוססי תוכנה. אנחנו מאמינים שהשינוי הזה משתלם לחברה; אחרי תקופת ניסיון ארוכה, רדקום זכתה בחוזה גדול, רב-שנתי, עם ספקית תקשורת גדולה מארה"ב, דבר שלהערכתנו מספק לה בסיס לקראת זכייה בחוזים נוספים, שיובילו לצמיחה.

NFV הוא צורך עבור ספקיות התקשורת, כשהוא מאפשר להן לעבור ממודל טלקום מסורתי למודל זריז יותר שמאפשר להן להגיב בהתאם לביקושים לשירותי data שונים. המעבר לשירותים מבוססי NFV דורש איכות ניטור טובה יותר, כמו גם איכויות משופרות של אנליטיקה והבטחת שירות, ואנחנו מאמינים שרדקום נמצאת בעמדה טובה במעבר הזה.

הזכייה של רדקום בחוזה עם ספקית התקשורת הגדולה היא קריטית כשאנו בוחנים את השווי של החברה. אנחנו לא מכירים הוכחה טובה יותר מאשר זכייה בחוזה עם לקוח גדול. רדקום נהנתה מתשלומים של 18 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, וצפויה לקבל עוד כ-15 מיליון דולר לשנה במשך תקופת החוזה - 3-4 שנים. נוסף על כך, אנחנו רואים הזדמנויות רבות להכנסות נוספות לחברה מעוד שירותים ויכולות שיסופקו ללקוחה.

ספקית התקשורת הגדולה היא רפרנס מצוין שיכול לספק לרדקום עוד חוזים גדולים, וה"דיבידנדים" מהחוזה הגדול הגיעו כמעט מיידית: שתי ספקיות תקשורת גדולות נוספות נמצאות היום בדיאלוג עם רדקום, וסביר שיחתמו איתה על חוזים, והחברה מוזמנת לבדיקות וניסויים לקראת חוזים, שכנראה לא הייתה יכולה להשתתף בהם לפני הזכייה בחוזה.

מעבר לכך, כחברה קטנה עם מיצוב תחרותי חזק, אנחנו מעריכים שרדקום עשויה להיות יעד אטרקטיבי לרכישה.

שווי השוק של רדקום נראה אטרקטיבי, עם מזומנים בקופה בסך של למעלה מ-4 דולר למניה. אנחנו מתחילים לסקר את המניה בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 16 דולר, 40% מעל מחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, Needham. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם