זול וחכם: סמארטפון פרימיום חדש ב-1,550 שקל

ה-OnePlus 3 עשוי כולו מאלומיניום, שוקל 158 גרם וכולל מפרט משודרג, כיאה למכשיר שמנסה להתחרות במכשירי הדגל של סמסונג, LG ואפל ■ היכן ניתן להשיג את הסמארטפון החדש ?

יצרנית הסמארטפונים הסינית OnePlus, הכריזה השבוע על הדור השלישי שלה, ה-OnePlus 3 - מכשיר בעל עיצוב חדש ויוקרתי וחומרה משודרגת, שישווק במחיר אטרקטיבי במיוחד של 399 דולר, כלומר כ-1,550 שקלים.

הגוף של המכשיר, דקיק יחסית, 7.3 מילימטר בלבד, עשוי כולו מאלומיניום ושוקל 158 גרם. המפרט שודרג כיאה למכשיר שמנסה להתחרות בסמארטפוני הדגל, וכולל שבב מרובע ליבות בנפח של 6 גיגה-בייט ואחסון בנפח נדיב למדי של 64 גיגה-בייט, אך ללא אפשרות הרחבה.

המסך נשאר בגודל 5.5 אינץ', כמו גם הרזולוציה שנותרה Full HD. המצלמה האחורית שודרגה עם חיישן סוני ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל, ומצלמת הסלפי קיבלה חיישן של 8 מגה-פיקסל מבית סוני עם מערכת ייצוב אלקטרונית בלבד ולשתיהן יש יכולת של צילום בעת חיוך והפחתת רעשים על ידי צילום מספר תמונות ואיחודן לתמונה אחת.

חיבור הטעינה נותר USB C המודרני והדו-צדדי, אך החברה מתגאה ביכולות הטענה משופרות שמאפשרות מילוי של 60% מהסוללה ב-30 דקות, גם אם המכשיר נמצא באותו זמן בשימוש ובלי לגרום לו להתחממות יתר.

הרוכשים ברוב העולם יכולים להזמין את המכשיר החדש באתר החברה, אך אצלנו, במדינה הראשונה שבה המכשיר נמכר בייבוא מוסדר על ידי C Data, הוא יגיע רק בעוד מספר שבועות, אם כי סביר להניח שאתר ChinaBuy יציע אותו מוקדם יותר בייבוא עצמאי מסין.