ב-1,500 שקל: הושק הסמארטפון העגול הראשון בעולם

Runcible, הסמארטפון העגול, נראה כמו מצפן או שעון כיס מסורתי אך משמש כטלפון חכם לכל דבר ולכל עניין ■ איך ניתן להזמין אותו, ומה בדיוק הוא יודע לעשות? צפו בווידאו

לפני כשנה הצגנו לכם סטארט-אפ בשם Monohm מסן פרנסיסקו שניסה לשנות לחלוטין את האופן שבו סמארטפונים נראים. במקום המראה המלבני המסורתי, הסמארטפון שפיתחו בחברה הוא עגול לחלוטין ונכנס בקלות לכיס המכנסיים שלכם.

הסמארטפון החדשני שנקרא Runcible מעוצב בצורה של מצפן או שעון כיס מסורתי, ועכשיו ניתן לרכוש אותו בהזמנה מוקדמת. הגאדג'ט הזה עובד על מערכת ההפעלה פיירפוקס OS והוא כולל תחנת הטענה ומצלמה. הוא אומנם נראה כמו שעון אך ניתן להשתמש בתור טלפון אם על ידי חיבור לאוזניית בלוטות' ואם בצורה ישירה.

יחד עם זאת, הרעיון הוא להגביל את כמות המידע שזורמת אליכם ולכן כל משתמש יכול לבחור עד 12 אנשי קשר שמהם הוא רוצה לקבל שיחה, כאשר שאר הטלפונים ישמרו במייל הקולי. כמובן שעל על מנת להשתמש בו כטלפון עליכם להכניס אליו את כרטיס הסים של הסמארטפון העיקרי שלכם.

הסמארטפון המעוגל, שמכונה גם "האנטי סמארטפון", לא ישלח לכם התראות מפייסבוק או מטוויטר, אך הוא ירטוט במידה שקיימת פעילות ערה במיוחד באותן פלטפורמות חברתיות. ה- Runcible מצויד גם ב-GPS וניתן להשיג אותו בכיסוי של פלסטיק ממוחזר תמורת 399 דולר, כלומר כ-1,540 שקלים ו-499 דולר , או קצת יותר מ-1,900 שקלים עבור דגם עץ במהדורה מוגבלת.