שלמה קרמר ו-Norwest השקיעו 6 מ' ד' ב-Gong.io הישראלית

Gong.io, שיצאה לדרכה לפני פחות משנה, פיתחה פתרון מבוסס Saas (תוכנה כשירות) שמייעל את תהליך המכירה של אנשי מכירות 

שלמה קרמר, אחד ממייסדי צ'ק פוינט, ענקית אבטחת המידע הישראלית וגורו אבטחת מידע בפני עצמו, מאפשר לעצמו מדי פעם לפזול לתחומים אחרים, והנה הדוגמה הנוכחית: קרמר הוא אחד המשקיעים בחברה שנקראת Gong.io שהשלימה גיוס ראשון בהיקף של 6 מיליון דולר. מלבד קרמר, את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Norwest.

Gong.io, שיצאה לדרכה לפני פחות משנה, פיתחה פתרון מבוסס Saas (תוכנה כשירות) שמייעל את תהליך המכירה של אנשי מכירות. "החברה מסייעת לאנשי מכירות לסגור יותר עסקאות על ידי הבנה אפקטיבית של תבניות מעשרות אלפי שעות של שיחות של אנשי מכירות עם לקוחות פוטנציאליים", נטען בהודעה. החברה עושה זאת על ידי שימוש בטכנולוגיות אינטליגנציה מלאכותית ולמידת מכונה.

החברה הוקמה על ידי עמית בנדוב ואילון רשף. "אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה של Gong.io היא ההמצאה הכי חשובה במכירות מאז המצאת פתרונות CRM (ניהול קשרי לקוחות)", ציין בגאווה בנדוב בהודעת החברה. "80% מהעסקאות הולכות לאיבוד אחרי השיחות הראשונות עם איש המכירות. Gong.io פותרת בעיה זו". לטענתו, כבר יש לחברה הכנסות משמעותיות וזאת רק אחרי 9 חודשי פעילות".

"בשיחת מכירות ממוצעת נאמרות 6,000 מילים פר שעה, ואנשי מכירות מקיימים 20-30 שיחות כאלו בשבוע, וכל מנהל צוות מכירות אחראי על 6-12 איש. זו מתמטיקה בלתי אפשרית אם מנסים לנתח לעומק את כל השיחות האלו", מסביר בנדוב. "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת להבין מה קורה בכל שיחה ושיחה".

Gong.io
שנת הקמה: 2015
מה החברה עושה: פתרון המייעל תהליך מכירה עבור אנשי מכירות
מייסדים: עמית בנדוב (מנכ"ל); אילון רשף (סמנכ"ל טכנולוגיה)
סך גיוסי הון עד כה: 6 מיליון דולר
מספר עובדים: 15
בעלי מניות עיקריים: שלמה קרמר, קרן נורווסט