מוצר חדש בשוק: המטריה הזו חוזה את מזג האוויר

ה-TARAbrella מצוידת בסנסורים שמנתחים את ההסתברות לירידת גשם, ובמסך לד שמשנה את הצבע ומאותת לכם בזמן שכדאי לצאת מהבית עם מטריה

 

מטריה שנקראת TARAbrella הושקה לאחרונה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו, יודעת לחזות את מזג האוויר. כאשר היא לא נמצאת בשימוש, המטריה החכמה יושבת בתוך עמדת טעינה ומשתמשת בברומטר דיגיטלי על מנת לנטר את הלחץ האטמוספרי כל 35 שניות ובמד לחות על מנת למדוד את כמות הלחות הנמצאת באוויר.

מעבד זעיר מנתח את המידע שמתקבל משני הסנסורים האלה, ומחשב את ההסתברות לירידת גשם. במידה וההסברות לירידת גשם גבוהה, הידית שמצוידת במסך לד, משנה צבעים וכך מסמנת לכם לצאת עם מטריה. אם המסך נשאר שקוף, סימן שההסתברות לירידת גשם בשש השעות הקרובות הינה נמוכה.

בנוסף, המטריה החכמה הזו תוודא שלא תאבדו אותה באמצעות התקן שמתחיל לצפצף במידה והתרחקתם ממנה ביותר מתשעה מטרים. נכון לכתיבת שורות אלה, ה-TARAbrella גייסה כ-7,000 דולר דרך אינדיגוגו מתוך יעד של 20 אלף דולר.

אם אתם רוצים להצטייד במטריה חכמה שתגיד לכם מתי צפוי לרדת גשם, תוכלו להזמין את ה-TARAbrella דרך האתר תמורת 49 דולר, כלומר כ-190 שקל, והיא תישלח אליכם באוקטובר 2016.