אנדימד חתמה על עסקה ראשונה למכירת מערכת הלייזר

ההזמנה התקבלה מן השותף והמפיץ של החברה בסין, OHMK, שהוא גם בעל שליטה בחברה

חברת האסתטיקה הרפואית אנדימד נכנסת לתחום הלייזר. החברה, ששיווקה עד כה מכשירים בעיקר בתחום הטיפול בקמטים וצלקות, חתמה היום (ה') על עסקה ראשונה למכירת המכשיר החדש שלה להסרת שיער בלייזר, בהיקף של 400 אלף דולר. ההזמנה התקבלה מן השותף והמפיץ של החברה בסין, OHMK, שהוא גם בעל שליטה בחברה.

עבור רוב החברות בתחום האסתטיקה הרפואית, תחום הסרת השיער היה המקפצה לתחומים נוספים, ואילו אנדימד הלכה בכיוון ההפוך, אולם הגיעה למסקנה דומה: חברת אסתטיקה רפואית צריכה להציע את הטווח המלא של מכשירים וטיפולים. מנכ"ל החברה, אלעד מגל, מציין כי אף שהיא מגיעה מאוחר יחסית לשוק הלייזר, יש בה ערך מוסף לעומת המערכות האחרות. היא מאפשרת לטפל באורכי גל שונים במקביל וצפויה לאפשר טיפול ברוב סוגי השיער וברוב גווני העור במכשיר אחד, תוך קיצור מספר הטיפולים.

שוק הסרת השיער בלייזר בקליניקות מגלגל בעולם 2.5 מיליארד דולר לשנה, ומהוה כמחצית משוק הרפואה האסתטית בקליניקות. OHMK היא בעל מעל 100 קליניקות לרפואה אסתטית בסין.

אנדימד  רשמה ב-2015 הכנסות של 13.6 מיליון דולר, לעומת 10.6 מיליון ב-2014. ברבעון הראשון של 2016 רשמה החברה הכנסות של 2.6 מיליון דולר לעומת 2.8 מיליון ברבעון המקביל. לחברה מוצרים לטיפולים אסתטיים בקליניקות וכן מוצר לשוק הביתי, המבוססים על טכנולוגיה ייחודית של החברה לחימום שכבות הביניים של העור לשם עידוד ייצור קולגן.