אפליקציה ישראלית חדשה: למצוא חופשות במחירי רצפה

הכירו אפליקציה חדשה שמציעה דילים לחופשות במחירים של הרגע האחרון, אבל ממש לא רק ברגע האחרון; וגם אתר חדש שניתן להזמין דרכו מט"ח בשערים המשתלמים ביותר

נא להכיר: אפליקציה חדשה לדילים משתלמים שיצאה השבוע ואתר להמרת כספים. נתחיל עם אפליקציית קיל דיל של חברת התיירות בליק שהושקה לפני כשבוע. האפליקציה מצטרפת אל עוד כמה אחרות שבסך-הכול מציעות רעיון די דומה, כלומר אפליקציה לדילים משתלמים, כשההבטחה כאן היא למחירי הרגע האחרון ולא רק ברגע האחרון.

באפליקציה תמצאו הצעות לטיסות, חבילות נופש לאיי יוון וליעדי בטן גב אחרים ובהם גם אילת, או חופשות באירופה הקלאסית וטיולים מאורגנים בחו"ל. בונוס חשוב באפליקציה הוא אישור מיידי על כל פרטי החבילה, כך שלא תמצאו את עצמכם מזמינים מלון שחשקתם בו, אולם לפתע סוכן הנסיעות בישר לכם כי לא התקבל אישור עבורו.

נציין לטובה כי לצד ההצעה המוזלת מופיע גם המחיר שלפני ההנחה. לא ברור האם המחיר הקודם הוא אותנטי ומהו מקורו, אבל הופעתו מעצימה את התחושה שתפסתם דיל משתלם.

האפליקציה אכן ידידותית למשתמש, אבל אנחנו פחות אהבנו את השימוש בשפת רחוב דוגמת "יאללה תעיפו אותי!", מה גם שאנחנו לא בטוחים שטרנטינו לגמרי מבסוט מההשראה ששימש לשם של האפליקציה וללוגו שלה.

אם אתם מאלה שמעדיפים להצטייד במזומנים לקראת הנסיעה בחו"ל במקום להשתמש בכרטיס אשראי, האתר הבא עשוי לעניין אתכם: חברת צ'יינג מי מציעה לרכוש דרכה מט"ח בשערים משתלמים ומציעה אפשרות לשליחת הכסף באמצעות שליח עד הבית. הקנייה מתבצעת דרך אתר החברה באמצעות כרטיס אשראי שמחויב רק אחרי מסירת הכסף. את העסקה ניתן גם לפרוס לתשלומים.

מבדיקה שערכנו עולה כי כמובטח, שערי ההמרה שמציעה צ'יינג' מי אכן משתלמים ביחס לאלה שמציע הדואר או הבנקים שגם גובים עמלה על השירות. סכום הקנייה המינימלי דרך צ'יינג מי הוא 1,200 שקל, כאשר אם נשאר לכם עודף שלא בזבזתם בחו"ל, תוכלו למכור אותו באותו השער שבו רכשתם חזרה לצ'יינג' מי.

השליחות היא חינמית רק בקנייה של מעל 3,400 שקל ובעלות של 25 שקל בקנייה בסכום נמוך מזה. חברי המועדון, שהצטרפות אליו היא חינמית, זכאים ל-25% הנחה על החלפות המט"ח.

השירות אמנם נוח ויעיל, אבל השאלה שהנוסעים צריכים לשאול את עצמם היא אם הם באמת צריכים להסתובב עם ערימה של מזומנים - שלא לדבר על החשש מפני גניבות. את ההחלטה נשאיר כמובן בידיים שלכם.