כל החידושים: השמועות על האייפון 7 החדש שיושק בקרוב

במקביל לגל השמועות סביב החידושים שיציע הדגם הבא בשושלת - האייפון 7, באפל כבר מתכננים שינוי דרמטי לדור הבא של מכשיר הדגל שיושק בשנה הבאה ■ צפו בווידאו לסיכום כל השמועות והחידושים הצפויים

אייפון 7 קונספט / צילום: מהוידאו
אייפון 7 קונספט / צילום: מהוידאו

ככל שמועד ההשקה הצפוי של מכשיר אייפון 7 מתקרב, כך מתגבר מבול השמועות לגביו. בינתיים, שמענו בעיקר מה לא יהיה בו - מקורות שונים מסרו כי מדובר בשדרוג מינורי למדי, שישמור על צורה ועל ממדים זהים לאלו של מכשיר אייפון 6S הנוכחי, למעט עיצוב מעט פחות בולט לפסי האנטנה בצדו האחורי של המכשיר.

במשך חודשים ארוכים התרוצצו שמועות ברשת שלפיהן אפל תוותר בדגם הבא על שקע האוזניות 3.5 מ"מ, אך כעת הרוחות ברשת נושבות לכיוון השארת השקע במקומו ללא שינוי. השמועה האחרונה, לעומת זאת, מביאה עמה סוג של בשורה: לפחות צבעו של האייפון הבא יהיה שונה מאוד מזה של הדגם הנוכחי.

לפי הדיווח, באפל מתכננים ליישר קו עם צבע ה"שחור חלל" של השעון החכם שלהם, ה-Apple Watch. הגוון השחור יבוא כנראה במקום דגם ה"אפור חלל" המוכר ולא כאפשרות נוספת. גם עדשת המצלמה צפויה להיות גדולה ורחבה יותר, וייתכן שתבלוט פחות מתוך מסגרת המכשיר - אחת התלונות הנפוצות לגבי עיצובו הנוכחי של מכשיר האייפון.

אם שינוי גוון הצבע הוא לא סיבה טובה מספיק עבורכם לשדרג למכשיר חדש, תאלצו כנראה להמתין בסבלנות לדגם האייפון 8 שצפוי לפי השמועות להציג עיצוב חדש לגמרי וחידושים משמעותיים כגון מסך OLED קמור, טעינה אלחוטית ומארז דקיק במיוחד.