בעקבות הפרסום ב"גלובס": סקייליין דוחה ההנפקה ב-3 ימים

החברה הודיעה הערב למוסדיים שהיא דוחה את המכרז שהיה אמור להתקיים מחר ליום ראשון

סקייליין  שבשליטת איש העסקים גיל בלוטרייך, הודיעה הערב (ד') למשקיעים המוסדיים כי היא דוחה את הנפקת האג"ח שתכננה למחר, ליום ראשון.

הבוקר פורסם ב"גלובס" כי הבנק המלווה את הפרוייקט שיועמד כשיעבוד לטובת מחזיקי האג"חלא ימשיך לממן אותו ואף נתן דחייה בתשלומי ההלוואה שהייתה אמורה להיפרע במקור בחודש אפריל עד לחודש ספטמבר. התמורה מההנפקה אמורה לשמש לפירעון ההלוואה הבנקאית, שכאמור מועד פירעונה חלף והיא קיבלה דחייה שנייה בפירעון שלה.

יש לציין כי בהודעת בורסה ששיגרה החברה מוקדם יותר היום היא דיווחה על מימון בנקאי שקיבלה לחלק אחר בפרוייקט שמיועדת לייזום וחלק ניכר ממנו כבר נמכר ללקוחות סופיים. חלק זה של הפרויקט אינו משועבד לבעלי האג"ח.

החברה לא שינתה את תנאי ההנפקה, להוציא תוספת אחת, לבקשת אחד מהמשקיעים המוסדיים, לשטר הנאמנות לפיו ישועבדו לטובת המחזיקים גם המטלטלין של כפר הנופש הקנדי.

האג"ח שיונפק אמור להיפרע ב-11 תשלומי קרן חצי שנתיים (בשיעור של 2.5% מהסכום שיגוייס) בחודשים יולי וינואר שבין השנים 2017 ל-2022 כשתשלום הקרן הראשון אמור להתבצע באמצע יולי של שנת 2017, יתרת הקרן תשולם בתשלום אחד בינואר 2023.

הריבית המקסימלית שנקבעה בתנאי המכרז עומדת על 5.75% שמשקפת תשואה מקסימלית של 5.96% (בהנחת ריבית מקסימום) מה שמשקף מרווח אפקטיבי של 5.19%.

החברה סרבה להגיב לכתבה זו כמו גם לכתבה שפורסמה בבוקר.