צפו: עומדים שעות בתור בשביל המכשיר הזה, וזה לא אייפון

אם עד לאחרונה התרגלנו לראות תורים ארוכים ומעריצים נלהבים שממתינים שעות ארוכות טרם פתיחת החנויות של אפל, בזמן השקות האייפון, כעת נראה שההמונים חובבי הטכנולוגיה מצאו מכשיר נחשק חדש ■ צפו בוידאו

סמארטפון one plus חנויות פופ אפ, טכנולוגיה, תורים, השקה / צילום: וידאו
סמארטפון one plus חנויות פופ אפ, טכנולוגיה, תורים, השקה / צילום: וידאו

לפני כשבועיים השיקה יצרנית הסמארטפונים הסינית OnePlus את דגם ה-OnePlus 3, שזכה לביקורות מצוינות ומצליח ככל הנראה לספק אלטרנטיבה ראויה למכשירי הדגל של היצרניות המובילות בעולם, למרות שמחירו בארה"ב עומד על פחות מ-400 דולרים. לצד האפשרות להזמין את המכשיר דרך האתר הרשמי, החליטה החברה להקים כמה פופ-אפ ברחבי העולם על מנת לספק את קהילת המעריצים - ומתברר שההחלטה הזו בהחלט השתלמה .

לפי הדיווחים , במהלך הימים הראשונים שלאחר ההשקה השתרך התור מחוץ לחנות של OnePlus בלונדון לאורך עשרות מטרים, וחלק מהלקוחות הגיעו 13 שעות טרם שעת הפתיחה בכדי להספיק לרכוש את הסמארטפון הנחשק. מראות דומים נצפו מחוץ לסניפי המכירות של OnePlus בפריז, בברלין ובניו-יורק, ואלפים הגיעו על מנת לרכוש את המכשיר החדש לפני כולם.

ב-OnePlus עדיין מעדיפים את מודל המכירות הישיר, שזכה לפרסום רב כל-כך, ועל כן אין בכוונת החברה להמשיך ולתחזק רשת בין-לאומית של חנויות בדומה לאפל או סמסונג. עם זאת, לאור ההתעניינות המפתיעה והסרת הדרישה להזמנות מוקדמות במהלך תהליך הרכישה, סביר להניח כי במהלך החודשים הקרובים יהיה קשה להשיג את ה-OnePlus 3 במחירו הרשמי.