רציו הודיעה על הקמת שותפות מוגבלת שתפעל בחו"ל

בעלי השליטה ברציו, משפחות לנדאו ורוטלוי, הסכימו להעביר לרציו חו"ל, ללא תמורה, את זכויותיהם בנכסי חו"ל ■ נכון למועד זה הושגו זכויות בנכסי נפט ימיים במלטה, גיאנה, אירלנד ובפילפינים

קידוח נפט / צילום: רויטרס
קידוח נפט / צילום: רויטרס

שותפות הגז רציו יהש חיפושי נפט דיווחה היום (ד') לבורסה על הקמת שותפות מוגבלת חדשה שתפעל בחו"ל. בעלי השליטה ברציו, משפחות לנדאו ורוטלוי, הסכימו להעביר לרציו חו"ל, ללא תמורה, את זכויותיהם בנכסי חו"ל. עוד דווח כי השותפות החדשה תפעל לגיוס הון מהציבור בדרך של הנפקת יחידות השתתפות וכתבי אופציה.

במהלך השנים האחרונות בעלי השליטה בחברה פעלו לאיתור ורכישה של נכסי נפט מחוץ לישראל, כחלק מפעילות פרטית יזמית עסקית שלהם ביחד עם גיאולוג השותפות, מר איתן אייזנברג ושותפים נוספים שהינם צדדים שלישיים. נכון למועד זה, הושגו זכויות בנכסי נפט ימיים במדינות הבאות - מלטה, גיאנה, אירלנד ובפילפינים. 

עוד נמסר כי נכון למועד דוח זה, הוגשה לרשות ניירות ערך ולבורסה טיוטה ראשונית של התשקיף, ומתקיימים דיונים עם נציגי רשות המסים בקשר עם קבלת האישורים הנדרשים למהלך האמור. המהלך האמור מותנה, בין היתר, בקבלת אישור האורגנים המוסמכים של השותפות וקבלת אישור האסיפה הכללית של בעלי יחידות ההשתתפות וכן בהשלמת ההנפקה.