פלייטק רכשה את BGT, מתחרה גדולה שלה, ב-138 מיליון אירו

ענקית ההימורים רכשה 90% מהחברה האוסטרית BGT בעסקת מזומן, כאשר תנאי העסקה מאפשרים לה לקנות את המניות הנותרות עבור 55 מיליון אירו נוספים

בהמשך לגל מיזוגים שמאפיין את תעשיית משחקי ההימורים לאחרונה, פלייטק , ענקית הפלטפורמות לאתרי הימורים מקוונים שבשליטת המיליארדר הישראלי טדי שגיא, רכשה את יריבתה BGT בסכום של 138 מיליון אירו. 

ענקית ההימורים דיווחה היום (ב') שהיא רכשה 90% מהחברה האוסטרית BGT בעסקת מזומן. תנאי העסקה מאפשרים לה לקנות את המניות הנותרות ממייסד החברה עבור 55 מיליון אירו נוספים.

BGT מתמקדת ביצירות אפליקציות למכונות הימורים אוטומטיות. החברה מספקת את שירותיה לכ-24 אלף מכונות, בעיקר באירופה. 

"אנו מאמינים כי עתיד משחקי ההימורים הוא התרחבות לעולם המקוון דרך המחשב והטלפון. הדבר עוקב אחר המגמות שאותן אנו רואים במגזרים מסחריים אחרים ברחבי העולם", אמר מור וייזר, מנכ"ל פלייטק, בהתייחסו לרכישה. 

רק לפני מספר חודשים הודיעה פלייטק כי היא מתכננת להרחיב את הטכנולוגיה שהיא מציעה על ידי מספר רכישות, ולפני פחות מחודשיים הודיעה החברה כי היא רוכשת את חברת משחקי הרשת השוודית Quickspin. לפי הדיווח, פלייטק אמורה הייתה לקנות את החברה השוודית במחיר הרווחים הגולמיים של החברה לשנת 2018 כפול 6, כאשר היא הגבילה את הסכום ל-50 מיליון יורו.

פלייטק, נזכיר, היא מפתחת הפלטפורמות מבוססות התוכנה לאתרי הימורים מקוונים המובילה בעולם, והיא נסחרת בבורסה בלונדון לפי שווי של 3.9 מיליארד דולר.