דיווח בארה"ב: 2 הרוגים באירוע ירי במועדון בפלורידה

עפ"י דיווח ברשת NBC, שני בני אדם נהרגו ולפחות 13 בני אדם נוספים נפצעו באירוע ירי במועדון לילה בעיר פורט מאיירס בפלורידה ■ המשטרה המקומית אישרה את הדיווח

 טרור / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טרור / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אירוע ירי בפלורידה: לפחות שני בני אדם נהרגו ועוד 13 נפצעו באירוע ירי במועדון לילה בפלורידה בארה"ב. משטרת פלורידה אישרה את הדיווח. על פי חלק מהדיווחים בכלי התקשורת במדינה, חשוד אחד נעצר ומתבצעים חיפושים אחר חשוד נוסף.

הירי התרחש במגרש החנייה של מועדון "קלאב בלו" בעיר פורט מאיירס, כך דווח ברשת NBC. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לאזור וכוחות ההצלה הגיעו להעניק טיפול לפצועים. לדברי המשטרה, החיפושים אחר חשודים נוספים מתבצעים בשתי זירות נוספות.

על פי דיווחים נוספים, במועדון התקיים הלילה "ערב צעירים", אליו הגיעו גם ילדים כבני 13. האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות זמן ארצות הברית. עד ראייה שנכח במקום, דווח עוד, תיאר את הזירה כ"בית משוגעים". עדת ראייה נוספת טענה כי שמעה בערך 30 יריות.

אדם שאמר כי חבריו היו במועדון בעת הירי סיפר: "התקשרתי אליהם ולא הצלחתי לתפוס אותם אז מיהרתי למועדון, וכשהגעתי לשם חברי סיפר שהיורה ברח ושהשוטרים רודפים אחריו". הוא הוסיף כי "זה היה בית משוגעים, אנשים רצו לכל עבר והרבה התקשרו להוריהם. זה היה אחד המראות המפחידים ביותר שראיתי".

לפני קצת יותר מחודש נרצחו 50 בני אדם ועשרות נוספים נפצעו במסע הירי ההמוני הגדול בהיסטוריה, שהתרחש גם הוא בפלורידה, במועדון המזוהה עם הקהילה הגאה באורלנדו. היורה זוהה כעומאר מטין, אזרח אמריקני ממוצא אפגני מפלורידה.