בזק מרחיבה את השירותים בבית החכם - והמחיר לא זול

חבילה הכוללת מצלמה, נורה חכמה, גלאי לדלת וחיישן למזגן תעלה 54.90 שקל בחודש

סטלה הנדלר / צילום: יחיאל ינאי
סטלה הנדלר / צילום: יחיאל ינאי

חברת בזק מרחיבה את היצע השירותים במסגרת פרויקט הבית החכם. בנוסף למצלמה הביתית, מוסיפה החברה כעת גם בקרה מרחוק על המזגן, גלאי דלת וחלון ושקע נורה חכמה. כל שירות הוא בתשלום נפרד, אך החברה תמכור גם חבילה כוללת של כל השירותים במחיר קבוע. למרות שהמחירים כוללים שירות, נראה שמדובר במחירים לא זולים בכלל, ואף יקרים יש לומר.

החבילה הבסיסית כוללת את מערכת הניהול, מצלמה וחיישנים למדידת טמפרטורה, תאורה ורעש בבית, בעלות של 19.90 שקל בחודש; חבילת "בית חכם וממוזג", הכוללת מערכת ניהול עם מצלמה ואפשרות לניהול ובקרה מרחוק על המזגן, בעלות של 29.90 שקל בחודש; חבילת "בית חכם ובטוח", הכוללת מערכת ניהול, מצלמה, גלאי דלת או חלון ושקע חכם, גם היא בעלות של 34.90 שקל לחודש, ו"החבילה המלאה" הכוללת את מערכת הניהול, מצלמה, גלאי דלת וחלון, שליטה על המזגן ושקע נורה חכמה, כל זאת בעלות של 54.90 שקל לחודש. העלות כוללת שירות ותמיכה לכלל המוצרים.

בזק מציינת כי מדובר במבצע השקה התקף ללקוחות המתחברים בשלושת החודשים הקרובים, או עד גמר המלאי. המבצע וההתחברות לשירות הם ללא התחייבות.

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בזק אמר, "שירות הבית החכם הוא חלק מאסטרטגיה כוללת של בזק לייצר מגוון שירותי ערך מוסף ללקוח על גבי רשת האינטרנט. מדובר באחד התחומים הטכנולוגיים הצומחים ביותר בעולם, ובזק מנגישה אותו לכל בית בישראל. בשנה האחרונה ניתחנו את דפוסי השימוש של לקוחותינו, תוך בחינת היכולות הטכנולוגיות הקיימות בשוק ואני מאמין שהצלחנו לייצר סל מוצרים מתקדם במחיר אטרקטיבי".