וול סטריט: מגמה מעורבת בסיום המסחר; טבע עלתה ב-1.5%

הפד הותיר את שיעור הריבית על כנו ■ ירידה של 4%, חדה מהצפי, בהזמנות מוצרים בני קיימא בחודש יוני ■ עליות שערים באירופה ■ הנפט ממשיך להיסחר בירידות

אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס
אחרי רבעון קטסטרופלי: התאוששות בשוק ההנפקות הראשוניות בוול סטריט ברבעון השני / צילום: רויטרס

מגמה מעורבת נרשמה היום (ד') בסיום המסחר בוול סטריט וזאת לאחר הודעת הריבית. אתמול, נזכיר, ננעל המסחר בניו יורק במגמה מעורבת.

 

"המפתח הוא האם הפד יבנה ציפיות להעלאת ריבית במחצית השנייה של השנה או ישלח מסרים מרגיעים יותר, הכוללים סיכונים לשווקים כולל הברקזיט", ציינו היום ב-Onada. 

עוד טרם פרסום החלטת הריבית, יפורסמו מספר נתוני מאקרו חשובים. ב-15:30 שעוננו פורסם נתון הזמנות מוצרים בני קיימא בחודש יוני, אשר מצביע על ירידה של 4%. מדובר בירידה חדה מהצפי, שעמד על ירידה של 1.1%, לאחר ירידה של 2.3% בחודש מאי. ב-17:00 יפורסם נתון מכירות הבתים הקיימים לחודש יוני, הצפוי להצביע על עלייה של 1.9% לאחר ירידה של 3.7% בחודש הקודם לו.

 

מניית אפל  ריכזה עניין רב לאחר שהחברה דיווחה אמש כי הכנסותיה ורווחיה לרבעון החולף ירדו אומנם, אך עדיין עמדו מעל התחזיות המוקדמות בוול סטריט. החברה דיווחה בנוסף כי מכרה ברבעון החולף 40.4 מיליון מכשירי אייפון.

טוויטר  נסחרה בירידות חדות לאחר שתוצאותיה הכספיות שהתפרסמו אמש איכזבו את השוק.

עונת הדוחות נמשכת, והיום דיווחו, בין היתר, קוקה קולה , וקומקאסט  ופייסבוק  לאחר הנעילה.

 

חברת המטוסים בואינג  דיווחה היום על מעבר מרווחים להפסדים במהלך הרבעון הנוכחי, עם הפסד מתואם של 44 סנט למניה. עם זאת, הערכות האנליסטים חזו הפסד גדול בהרבה - 92 סנט למניה.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]