ירידות שערים בסיום המסחר בבורסות אירופה

נעילה מעורבת אמש בוול סטריט; הפד הותיר את הריבית ללא שינוי ■ דיווחים ביפן: אלה האפשרויות הנשקלות על ידי הבנק המרכזי לתמרץ את הכלכלה ■ סמסונג פרסמה דוחות

בורסות אירופה/ צילום: רויטרס
בורסות אירופה/ צילום: רויטרס

המסחר בבורסות אירופה הסתיים היום (ה') בירידות שערים לאחר שאמש ננעל בעליות שערים. המסחר באסיה ננעל הבוקר במגמה מעורבת, בדומה למגמה שנרשמה אמש בנעילת המסחר בוול סטריט. 

 

בהתאם לתחזיות המוקדמות, הותיר הפדרל ריזרב אמש את הריבית בארה"ב ללא שינוי. בהודעה שפרסם הבנק המרכזי האמריקאי נכתב כי הסיכונים הכלכליים שמהם חששו לטווח הקצר הולכים ומתפוגגים, מה שגורם להערכות בוול סטריט כי הריבית עשויה לעלות כבר בחודש ספטמבר.

הבנק המרכזי היפני החל היום את ישיבתו הדו-יומית, עם פרסום בעיתון ה-Nikkei שנאמר בו כי בכירי הבנק שוקלים מספר דרכים לתמרוץ הכלכלה. על פי הדיווח, האפשרויות העיקריות הן חיתוך הריבית עמוק יותר לטריטוריה השלילית (כיום הריבית ביפן עומדת של 0.1%-), הרחבת רכישות האג"ח הממשלתיות או רכישות של נכסים אחרים.

אתמול דווח בסוכנות הידיעות היפנית Jiji כי ראש הממשלה שינזו אבה מכין תוכנית ממשלתית בהיקף של 28 טריליון ין יפני (כ-265.3 מיליארד דולר), אשר היקפה גבוה משמעותי מההערכות הראשוניות לתוכנית ב-20 טריליון ין.

מניית הבנק הצרפתי BNP  ריכזה עניין לאחר שבאופן מפתיע, הציג היום הבנק תוצאות כספיות טובות מהצפוי בדוח שפרסם לרבעון השני.

מניות דויטשה בנק  ריכזו לאחר שגם ברקליס וגם ג'יי.פי מורגן חתכו את מחיר היעד שלהם עבור המניה.

סכנה בבנקים האיטלקיים? תמרורי האזהרה של דויטשה בנק

המסחר בבורסות אסיה, כאמור, ננעל היום במגמה מעורבת.  

 

סמסונג  ריכזה עניין לאחר שענקית הטכנולוגיה דיווחה טרם הפתיחה כי הכנסותיה לרבעון שנגמר בחודש יוני עמדו על 50.94 טריליון וון קוריאני, עלייה של 2.4 טריליון וון בהשוואה לרבעון המקביל, בעוד רווחיה התפעוליים רשמו עלייה ל-8.14 טריליון וון.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]