בלקברי חושפת: הסמארטפון המאובטח בעולם ב-1,150 שקל

בלקברי הכריזה השבוע על ה-DTEK50 - סמארטפון חדש שמשלב את יכולות האבטחה, הפרטיות והיעילות של בלקברי עם תג מחיר אטרקטיבי המכוון ללקוחות עסקיים ופרטיים

בלקברי,  הסמארטפון המאובטח בעולם DTEK50 / צילום: וידאו
בלקברי, הסמארטפון המאובטח בעולם DTEK50 / צילום: וידאו

חברת בלקברי הכריזה השבוע על השקת ה-DTEK50, מכשיר אנדרואיד שלדבריה הוא "המאובטח בעולם". הסמארטפון משלב את יכולות האבטחה, הפרטיות והיעילות של בלקברי עם תג מחיר המכוון ללקוחות העסקיים והפרטיים.

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו וממשק ייחודי של החברה הכולל את ה-HUB המציג את כל ההתראות מכל האפליקציות, המקלדת החכמה של החברה ועוד. ה-DTEK50 מצויד במסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD, מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית, מצלמה 8 מגה-פיקסל קדמית, 3 גיגה זיכרון RAM ו- 16 גיגה לאחסון.

מכשיר האנדרואיד החדש כולל הגנה ייחודית המתחילה כבר ברמת החומרה. הסמארטפון יצפין את כל המידע העסקי או האישי, לרבות תמונות, סרטוני וידאו ואנשי קשר. גם התוכנה שעברה התאמות של החברה, כוללת הגנה מפני נוזקות, יכולות גיבוי, מחיקה ושחזור נתונים, הצגה ושליטה על ההרשאות לאפליקציות ועוד.

המכשיר זמין כבר היום להזמנה מוקדמת מהחנות של החברה בכמה מדינות בעולם, במחיר של 299 דולר, כלומר כ-1,150 שקל, ובהמשך הוא צפוי להגיע לישראל, ומחירו יתעדכן בהתאם לעלויות המס והמע"מ.