פלאפון ואלקטרה: מותג סלולר חדש ב-30-100 שקל בחודש

משיקות את EMOBILE - מותג סלולר חדש ומוזל (יחסית) שישווק ב-60 סניפי רשת "מחסני חשמל סלולר" ו"שקם אלקטריק"

חברת פלאפון יוצאת בשיתוף-פעולה עם חברת אלקטרה מוצרי צריכה ומשיקה מותג סלולר חדש ומוזל (יחסית) בשם EMOBILE. המותג החדש ישווק ב-60 סניפי רשת "מחסני חשמל סלולר" ו"שקם אלקטריק" ברחבי הארץ, ויציע ללקוחות חבילות סלולר ללא הגבלה בטווח מחירים של 29.9-99 שקל בחודש.

חבילות הסלולר שמוצעות הן: 

מסלול רגיל - שיחות והודעות SMS ללא הגבלה ו-6 ג'יגה גלישה סלולרית ב-29.9 שקל לחודש. ניתן לצרף למסלול זה עד 5 קווים בתוספת של 19.9 שקל למנוי (חבילת משפחה). כלומר, שני מנויים של EMOBILE יימכרו ב-49.8 שקל בלבד. לשם ההשוואה - מבצע הדגל של הוט מובייל מציע שני קווים ב-60 שקל לחודש, אבל עם 8 ג'יגה גלישה סלולרית.

חבילה נוספת שמוצעת ב-EMOBILE היא חבילה לגלישה מוגברת - 10 ג'יגה גלישה סלולרית, שיחות ו-SMS ללא הגבלה ב-39.9 שקל בחודש ומנוי שני בתוספת 29.9 שקלים בחודש. 

חבילת "הכול כלול גם בחו"ל" מציעה 20 ג'יגה גלישה, שיחות ו-SMS ללא הגבלה בארץ ותוספת מיוחדת לנוסעים לחו"ל (בתוקף לשנתיים) 500 דקות שיחה מחו"ל לארץ, 500 הודעות SMS בחו"ל ו-3 ג'יגה גלישה בחו"ל ב-99.9 שקל בחודש.  

כל המסלולים מוצעים למשך שנה בלבד, שאחריה כל קו יעלה ל-99.9 שקל בחודש (גם כל מנוי נוסף שיצטרף לחבילת משפחה יעלה 99.9 שקל בחודש).

במסגרת ההשקה, פלאפון מציעה למשתמשים חדשים כרטיס סים במתנה, תוספת של 2 ג'יגה גלישה, אפליקציית סופר TV, שירות ענן עם אחסון בנפח 100GB ושירות "שיר בהמתנה" - כולם לחצי שנה ללא עלות.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר: "פלאפון פועלת להגדיל את נתח השוק שלה ויוצרת תת-מותג ייעודי בפריסה ארצית רחבה. המותג החדש יאפשר מפגש עם קהלי יעד נוספים שייהנו מחבילות סלולר המותאמות לצורכיהם ולדפוס השימוש שלהם".

לדברי טלי קידר, סמנכ"ל שיווק קונצרני ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה, "מדובר בחיבור אסטרטגי שבזכותו נוכל כעת להציע ברשת, לצד מגוון אביזרי הסלולר והמוצרים הנלווים, גם את חבילות הסלולר המשתלמות ביותר".