כנס ראשון מסוגו בישראל לפיתוח אפליקציות אינטרנט

חברים בולטים בקהילת הפיתוח ReactJS מארגנים כנס בינלאומי ב-15 בספטמבר בתמיכת החברות הבולטות בתחום

קבוצה של מפתחי אפליקציות אינטרנט, מארגנת לראשונה בישראל כנס בינלאומי העוסק בתחומים המתקדמים ביותר בפיתוח אפליקציות אינטרנט. הכנס שיתקיים ב-15 בספטמבר במלון דן פנורמה בתל אביב, ייקרא ReactNext 2016 ויקחו בן חלק דוברים בעלי שם מכל העולם.

האירוע, אשר בו ישתתפו למעלה מחמש מאות מפתחי אפליקציות מהארץ ומחו״ל, מסתמן כנקודת שיא בפעילותה של קהילת ReactJS (טכנולוגיה שהיא פרי פיתוח של פייסבוק שמאפשרת לבנות אפליקציות אינטרנט) בישראל אשר כבר מונה אלפי חברים ופעילים.

טכנולוגיית ReactJS כבשה בשנה האחרונה את לב המפתחים והפכה מהר מאד להיות הכלי המועדף לפיתוח. גם החברות הגדולות בארץ שמו לב למהפך, ורבות מהן שולחות את מיטב מפתחיהן לכנס ואף הצטרפו כנותנות חסות - ובראשן Klarna ו-WSC Sports וכמו כן Soluto, Dropbox ו-Payoneer.

הכנס מאורגן על ידי קהילת ReactJS בישראל בשיתוף, תמיכה וסיוע מחברת 500Tech ומטרתו להמשיך לפתח ולהגדיל את הקהילה בארץ המתמחה ולשים אותה על המפה העולמית.

הכנס מחולק לשני מסלולים מקבילים על מנת לספק עניין וערך גם למקצוענים וגם למתחילים, גם למפתחי אינטרנט וגם למפתחי מובייל. הכנס יתמקד בעולם ה-React וכל הפיתוחים הנלווים שצמחו סביבו. הכנס יכלול גם הרצאות אודות React Native - ספרייה משלימה המאפשרת לכל מפתח ווב ליצור אפליקציות לנייד, כלי פיתוח מתקדמים שהם המילה האחרונה בתחום, ספריות קוד פתוח חיוניות ועוד נושאים החיוניים לעבודתם של מפתחי React. נושאים אלו הופכים את הכנס למוקד של חדשנות וידע בתחום ולריכוז ייחודי של מובילי דיעה מכל העולם.