שינוי משמעותי: חידוש מרעיש שצפוי במכשיר האייפון הבא

אם השמועה נכונה, וכל התמונות שהודלפו מדייקות, האייפון הבא יגיע בלי שקע אוזניות סטנדרטי, והאוזניות החדשות של החברה יתחברו לשקע הטעינה שלו

אייפון 7 עם חיבור אוזניות חדש/ צילום: מתוך הוידאו
אייפון 7 עם חיבור אוזניות חדש/ צילום: מתוך הוידאו

באמצע חודש ספטמבר צפויה אפל לחשוף את האייפון 7, או את האייפון 6SE, לפי חלק מהדיווחים. שינוי אחד משמעותי צפוי להימצא במכשיר שעליו תכריז ענקית הטכנולוגיה, והוא הוויתור על חיבור האוזניות הסטנדרטי באייפון. כפי שזה נראה, שקע האוזניות הסטנדרטי והמוכר ייעלם, ואת האוזניות יחברו המשתמשים לשקע הלייטנינג שמשמש כיום לטעינה ולחיבור האייפון למחשב.

ניתן יהיה לשלוט באמצעות האוזניות בכל בקרי השליטה - בווליום, בהפעלת המוזיקה ובכיבויה. נראה כי האוזניות לא יפגעו ולא ישפרו את איכות השמע.

היתרון העיקרי של השינוי הזה הוא היכולת לייצר מכשיר דק יותר עם פחות רכיבים. החיסרון, לעומתו, הוא כמובן חוסר התאמה של מרבית האוזניות בשוק - גם היוקרתיות ביותר. כמו כן, נראה כי לא תוכלו לטעון את האייפון ולהאזין למוזיקה במקביל.

מי שעלולים להתרגז במיוחד הם אלה שהצטיידו באוזניות יקרות וייאלצו להשתמש במתאם, שרק יסרבל עוד יותר את האוזניות ועלול גם לפגוע באיכות השמע. באפל מקווים כנראה שהיתרונות הגלומים בהסרת כניסת האוזניות הסטנדרטית - סוללה גדולה יותר ומכשיר דק יותר - יספיקו בכדי לפצות על הפגיעה בנוחות המשתמשים.