שני אתרים שימושיים שכדאי להכיר כשמתכננים טיול בחו"ל

תכנון מסע בחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מחוויית החופשה, אבל עודף מידע עשוי לא רק לבלבל אלא גם לגרום לפספוס יעדים שווים בדרך ■ הכירו שני אתרים יעילים במיוחד שיסייעו לכם

תכנון המסע בחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה של החופשה. עם זאת, עודף מידע עשוי לא רק לבלבל אלא גם לגרום לפספוס של יעדים שווים בדרך.

בדיוק במשבצת הזו נכנס אתר יעיל במיוחד בשם "רוט פרפקט", שיבנה עבורכם מסלול מותאם למספר ימי הטיול, בהתאם לאופיו - כלומר טיול רומנטי או משפחתי - ובהתאם לתקציב ולדברים שתרצו לחוות בדרך: מסעדות טובות, כפרים קטנים, פעילויות ספורטיביות ועוד.

אחרי הכנסת הפרטים הללו תקבלו הצעה למסלול גם בהתאם לאמצעי התחבורה שברצונכם להשתמש בו - רכב פרטי או תחבורה ציבורית - וכן אפשרות להזמין דרך האתר מקומות לינה בהנחה.

רעיון אחר שפועל באמצעות אפליקציה ביוזמה ישראלית, "בייט מוג'ו", יסייע לכם לבנות מסלול לטיול אבל על טהרת המזון, השתייה והבילויים: בוחרים את אופי המסלול הרצוי ורוכשים את המסלול דרך האפליקציה.

במהלך המסלול שהאפליקציה תתכנן, תבקרו בדוכנים ובמסעדות ותטעמו מהמזון המוגש בהם. המסלולים אורכים שעתיים וחצי עד 4 שעות, כשהם מתנהלים בקבוצות של 2-8 משתתפים או לבד, כשאפשר לבחור גם במסלול המותאם לילדים.

בשלב זה מוצעים מסלולים בברלין, אולם יעדים נוספים יתווספו בהמשך.