דירקטוריון קסטרו אישר את מינוי רון רוטר לסמנכ"ל הכספים

רון הוא בנם של אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו והמנכ"לים משותפים, ונכדם של אהרון ולינה קסטרו, מייסדי החברה ■ ניסיונו: 4 שנים כאנליסט ב-P&G ובקסטרו ■ יקבל שכר חודשי ברוטו של 40 אלף שקל

רון רוטר / צילום: יוסי כהן
רון רוטר / צילום: יוסי כהן

דירקטוריון חברת קסטרו  אישר את מינויו של רון רוטר לסמנכ"ל הכספים של החברה. רון רוטר הוא בנם של אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו המשמשים כמנכ"לים משותפים בחברה, ונכדם של אהרון ולינה קסטרו, מייסדי החברה. 

רוטר מחליף את סמנכ"לית הכספים הוותיקה רון מי-טל וינפלד, שהודיעה לאחרונה על פרישתה מהחברה. העלות השנתית הצפויה לחברה (לא כולל מענק) בגין ההתקשרות בהסכם עם רוטר צפויה להיות כ-807 אלף שקל.

תנאי העסקתו של רוטר כוללים שכר חודשי ברוטו בגובה של 40 אלף שקל, מענק שנתי שיהווה חלק מסך המענקים שישולמו לעובדי המטה, רכב "בדרגה המקובלת בחברה בתפקיד סמנכ"ל", כאשר החברה נושאת בגילום שווי שימוש.

רוטר, 31, הוא בעל תואר ראשון בראיית חשבון ובכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב ובוגר תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת הארוורד. החברה מוסרת כי יש לו היכרות מעמיקה ורבת-שנים עם עסקיה של החברה והתחומים בהם היא פועלת. ניסיונו התעסוקתי כולל כשנתיים וחצי בתפקיד אנליסט פיננסי בפרוקטר & גמבל ישראל וכשנה בתפקיד אנליסט פיתוח עסקי בקסטרו.