הסטארט-אפ הישראלי IntSights השלים גיוס של 7.5 מיליון דולר

החברה פיתחה פתרון שלם, 'מקצה לקצה', המאפשר זיהוי איומי סייבר לפני הגעתם לרשת של הארגון, ומענה אבטחתי אוטומטי לאיומים המזוהים

המייסדים של  Instights / צילום: אופיר אייב
המייסדים של Instights / צילום: אופיר אייב

הסטארט-אפ הישראלי IntSights, אשר מתמקד בהגנה על תאגידים מפני מתקפות סייבר, השלים גיוס הון בהיקף של 7.5 מיליון דולר, כאשר לפני נתוני IVC החברה גייסה מאז הקמתה כ-11 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הובילה קרן Blumberg Capital והוא כלל את המשקיעים הקיימים בחברה בהם קרן גלילות קפיטל הישראלית, קרן בלקסטון שנחשבת לאחת מקרנות הפרייבט אקוויטי הגדולות בעולם ומשקיעים נוספים.

IntSights הוקמה בשנת 2015 על ידי גיא ניצן (המנכ"ל), אלון ארבץ וגל בן-דוד. המנכ"ל ניצן אמר היום כי "אנו גאים ונרגשים מהצטרפותם של משקיעים ושותפים חדשים ל-IntSights. יחד נוכל לשים דגש על הערך הייחודי שאנו מספקים ללקוחותינו: פתרון שלם, 'מקצה לקצה' המאפשר זיהוי איומי סייבר לפני הגעתם לרשת של הארגון, ומענה אבטחתי אוטומטי לאיומים המזוהים".

אריק קלינשטיין, שותף מנהל בגלילות קפיטל, הוסיף כי "ישראל היא מקור ליזמי סייבר מצוינים. היזמים של IntSights והצוות שלהם הם דוגמא מעולה לתופעה הזו. את הניסיון הייחודי והידע שרכשו במהלך השירות הצבאי ביחידות טכנולוגיות ניתן לתעל לטובת פלטפורמה יוצאת דופן".

IntSights

שנת הקמה: 2015

מייסדים: גיא ניצן (המנכ"ל), אלון ארבץ וגל בן-דוד

תחום פעילות: אבטחת סייבר

גיוסי הון: 11 מיליון דולר

משקיעים: Blumberg, גלילות, בלקסטון

מקור: IVC-Online