הטרייד יצליח? הסוחר שעשוי לגרוף רווח של כ-630% ב-3 ימים

מניית בנק אוף אמריקה זינקה בכ-14% בחודש החולף ■ סוחר שמהמר כי העליות במניה יימשכו, פתח פוזיציה ביום שלישי ורכש אופציות קול על המניה שפוקעות מחר ■ מבטיחים לכם רווח מהיר? תיזהרו!

סוחרי אג"ח / צילום: בלומברג
סוחרי אג"ח / צילום: בלומברג

מניות הפיננסים בוול סטריט זינקו בחדות בחודש החולף, בעיקר בשל התחזיות להעלאת ריבית בארה"ב. משקיעים רבים מעריכים שהמגמה החיובית במניות הפיננסים תימשך בטווח הקרוב ומזרימים לסקטור מיליארדי דולרים.

מניית בנק אוף אמריקה  השלימה בחודש החולף עלייה של יותר מ-14% וסוחר אחד החליט לפתוח פוזיציה גדולה וממונפת יחסית על המניה באמצעות חשיפה לשוק האופציות. ביום שלישי הוא רכש כ-100 אלף אופציות קול שפוקעות מחר, ב-2 בספטמבר, עם מחיר פקיעה של 16 דולר ובעלות של 12 סנט למניה ו-12 דולר לאופציה (100X0.12) כאשר הפרמיה הכוללת של חבילת האופציות עמדה על כ-1.2 מיליון דולר.

הטרייד בוצע כאשר מניית בנק אוף אמריקה נסחרה סביב 15.9 דולר והצליחה לפרוץ את הרמה הפסיכולוגית של 16 דולר. אתמול ננעלה המניה ברמה של 16.14 דולר (במסחר המקדים היום היא נסחרת סביב 16.19 דולר). אם המניה תינעל מחר מתחת ל-16 דולר, האופציות יהיו למעשה מחוץ לכסף והסוחר יפסיד את הפרמיות בהיקף של 1.2 מיליון דולר. 

עם זאת, בשוק מעריכים כי העליות במניה יימשכו. בראיין סטוטלנד מחברת Equity Armor Investments סבור כי מחיר המניה יעלה לרמה של כ-16.9 דולר בטווח הקרוב. מחר, נזכיר, יפורסם דוח התעסוקה לחודש אוגוסט. מספרים חיוביים בדוח עשויים להגדיל את הסיכויים להעלאת ריבית בספטמבר, תרחיש שיתרום לסנטימנט החיובי בסקטור הבנקאות.

אם מניית בנק אוף אמריקה תינעל מחר ברמה של כ-16.9 דולר או מעל רמה זו, הסוחר שרכש את חבילת האופציות עשוי לגרוף רווח של כ-7.6 מיליון דולר, כ-633% על ההון שהוא השקיע.